Στη κορυφή της τηλεθέασης ο ΑΝΤ1 τον Οκτώβριο
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen ήταν το πρώτο κανάλι, στο δυναμικό κοινό 18-54
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen ήταν το πρώτο κανάλι, στο δυναμικό κοινό 18-54
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλόκληρη η παλέτα των θεμάτων που αφορούν στον περιφερειακό Τύπο ξεδιπλώθηκε στην συνάντηση της Διοίκησης του ΣΗΠΕ με τους δυο αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες, το απόγευμα της Πέμπτης στο Μέγαρο Μαξίμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα οικονομικά στοιχεία των ιδιωτικών σταθμών για τη χρήση 2018 vs 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε προσφορά 33.999.999 ευρώ πέρασε η ταινιοθήκη και το σήμα του MEGA στον Βαγγέλη Μαρινάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"Το έργο μας απάντηση σε όλους όσοι επιβουλεύονται με προσφυγές στο ΣτΕ την ύπαρξη του ΕΔΟΕΑΠ" αναφέρει η ανακοίνωση του οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ραδιοφωνική “δίκη” των “The Legends” αρχίζει από Δευτέρα 4 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ Α.Ε. ανακοίνωσε την ενίσχυση του διοικητικού συμβουλίου του OPEN με τέσσερα νέα μέλη με μακρά πορεία και μεγάλη εμπειρία στον χώρο των media διεθνώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Δημήτρης Βάγιας, Sales & Business Services Executive Director της Forthnet, μιλά για το πλούσιο φετινό πρόγραμμα της Nova καθώς και για τις νέες δυνατότητες για διαφημιστές και brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο adbusiness έφθασε στο 1000ό του τεύχος, το περιοδικό που μεγάλωσε με τους ανθρώπους της διαφήμισης και των ΜΜΕ, κερδίζοντας το στοίχημα της εγκυρότητας «τεύχος-τεύχος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΔΕH Α.Ε. ανακοίνωσε την πρόσληψη της κας Σοφίας Δήμτσα στη θέση της Διευθύντριας Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της Εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ετήσια έκθεση της Nielsen καταγράφει κάθε χρόνο τις κορυφαίες εκπομπές για τη σεζόν που φεύγει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ίδρυμα Μπότση εμπράκτως υποστηρίζει τις σπουδές στην αενάως εξελισσόμενη δημοσιογραφία και στην τεχνολογία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory