Star: Στην κορυφή «Τροχός της Τύχης»
Δυναμικά έκλεισε ο Ιανουάριος για την εκπομπή η οποία ενδεικτικά σημείωσε ποσοστό 19,3% στο σύνολο κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμικά έκλεισε ο Ιανουάριος για την εκπομπή η οποία ενδεικτικά σημείωσε ποσοστό 19,3% στο σύνολο κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την Κυριακή 4/2 (22:00) στο Novacinema1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό τον μήνα το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 σάρωσε τόσο σε γυναικείο όσο σε ανδρικό κοινό καταγράφοντας θεαματικά ποσοστά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον μήνα Ιανουάριο η εκπομπή ήταν πρώτη στη ζώνη της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα κατέγραψε μέσο όρο 16,5%, στο γενικό σύνολο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκπομπή υπερίσχυσε του ανταγωνισμού και στο γενικό σύνολο με ποσοστό 19,1% και 3 μονάδες διαφορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 6 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σάββατο 3/2 στις 15:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΖωντανά την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου στις 03.00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς αλλάζει τα δεδοµένα ο υπερ-φορέας που δηµιουργείται στο Υπουργείο Πολιτισµού. Τι έχει κατορθώσει το ΕΚΟΜΕ και πώς θα συνεχίσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑLimit up στις επιδόσεις των ενημερωτικών εκπομπών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο σύνολο της ημέρας και στην prime time ζώνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory