
Ψήφος εμπιστοσύνης του κοινού στο NEWS 24/7 και τον Μάρτιο
Το κορυφαίο ειδησεογραφικό brand συνέχισε την ανοδική του πορεία, καταγράφοντας 7.1 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες για τον Μάρτιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κορυφαίο ειδησεογραφικό brand συνέχισε την ανοδική του πορεία, καταγράφοντας 7.1 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες για τον Μάρτιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεραιτέρω ενίσχυση της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα πλαίσια αναδιοργάνωσης του ψυχαγωγικού τομέα του σταθμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιευθυντής Προγράμματος του ΣΚΑΪ από τον Φεβρουάριο του 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποκλειστικά θέματα και συνεντεύξεις, έγκυρο ρεπορτάζ, απόψεις με υπογραφή, inside παρασκήνια, αναλύσεις, κριτική και αφιερώματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε Κυριακή το The Magazine παρουσιάζει μεγάλα και ερευνητικά ρεπορτάζ, συνεντεύξεις με πρόσωπα της επικαιρότητας και ειδικούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο αθλητικό team του ΑΝΤ1 θα ενώσει τις δυνάμεις του με τη δημοσιογραφική ομάδα της Νova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «αιώνιο» ντέρμπι του ελληνικού ποδοσφαίρου και η «μονομαχία» των κιτρινόμαυρων στη Θεσσαλονίκη θα κριθούν στο γήπεδο των καναλιών Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλάζει χέρια μετά από χρόνια η ιστορική εφημερίδα "Ναυτεμπορική"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε τον Παντελή Βλαχόπουλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα σημαντικότερα πρωταθλήματα γκολφ στον πλανήτη επιστρέφουν το 2021 αποκλειστικά στα κανάλια Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια «εντελώς ανακριβή» πληροφορία κάνει λόγο η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων αναφορικά με τη μείωση των τελών χρήσης του φάσματος από τη DIGEA κατά 50%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory