Τα playoffs της Euroleague αποκλειστικά στα κανάλια Novasports
Οκτώ ομάδες ρίχνονται στη «μάχη» των Playoffs της Euroleague αποκλειστικά στα κανάλια Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οκτώ ομάδες ρίχνονται στη «μάχη» των Playoffs της Euroleague αποκλειστικά στα κανάλια Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη συναυλία απόλαυσαν ζωντανά περισσότεροι από 35.000 χρήστες, ενώ τα views ξεπερνούν μέχρι στιγμής τα 200.000.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου έχει ξεκινήσει και ο ΑΝΤ1 σας βάζει στο κλίμα με την εκπομπή «Ο δρόμος προς το Euro»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δημιουργικό υπογράφει ο Art Director Λάμπρος Λάλος με τη στήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Marketing της ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη γιορτή του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου έχει ξεκινήσει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Μίνα Μπιράκου βρίσκεται ανάμεσα στους ομιλητές του συνεδρίου και συγκεκριμένα του πάνελ “Tackling gender equality in the workplace during the Greek #METOO”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η έρευνα της Metron Analysis αφορά τις συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με τις υπηρεσίες ΤV που διανέμονται αποκλειστικά μέσα από το internet
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για ένα κοινό που αναζητά πάντα κάτι παραπάνω στη γεύση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απολαύστε τη συναυλία του Αντώνη Ρέμου εντελώς δωρεάν, αποκλειστικά στο Facebook και το Instagram της ZeniΘ το Σάββατο 17 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το κορυφαίο ειδησεογραφικό brand συνέχισε την ανοδική του πορεία, καταγράφοντας 7.1 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες για τον Μάρτιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα πλαίσια αναδιοργάνωσης του ψυχαγωγικού τομέα του σταθμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory