Bigpost.gr: Νέο ειδησεογραφικό site
Ξεκίνησε την λειτουργία του 2021 και σκοπεύει να γίνει η «αγαπημένη αλλά και αναγκαία ενημέρωση» για κάθε πολίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκίνησε την λειτουργία του 2021 και σκοπεύει να γίνει η «αγαπημένη αλλά και αναγκαία ενημέρωση» για κάθε πολίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι «Άγριες Μέλισσες», έκλεισαν χθες τον Β’ κύκλο τους με ένα συγκλονιστικό επεισόδιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα σειρά podcast από το SOUNDIS μιλάει για ιστορίες που συμβαίνουν σε όλους μας, μέσα από το «τσόφλι» της πραγματικότητας και της φαντασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eκτάκτως την Παρασκευή 4 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Χρύσα Λιάρου αναλαμβάνει τη θέση της Εμπορικής Διευθύντριας του MEGA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για όλα τα ζητήµατα που απασχολούν την ιστορική Ένωση Ιδιοκτητών Ηµερησίων Εφηµερίδων Αθηνών µίλησε στο adbusiness o πρόεδρός της, Αλέξης Σκαναβής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου θα μεταδοθεί από ένα ιδιωτικό κανάλι, τον ΑΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία δέχεται συνεχείς ενέσεις ρευστότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεγάλες πρεμιέρες, αφιερώματα και νέες σειρές τον Ιούνιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το καστ της σειράς τα «Φιλαράκια» επανενώνεται για να γιορτάσει μοναδικά την επιτυχημένη σειρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αφορά το εκπροσωπούμενο ελληνικό και ξένο ρεπερτόριο του Οργανισμού, όσον αφορά τη χρήση του στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει τον ρόλο της Executive Administrative Manager.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory