Μάχη για τρεις στην κορυφή τηλεθέασης
Σκληρή μάχη ανάμεσα σε τρία προγράμματα την Κυριακή για την κορυφή της τηλεθέασης. Ποιο κατάφερε τελικά να επικρατήσει;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκληρή μάχη ανάμεσα σε τρία προγράμματα την Κυριακή για την κορυφή της τηλεθέασης. Ποιο κατάφερε τελικά να επικρατήσει;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη περνάει οριστικά στον εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή βρέθηκε και την Τετάρτη η κωμική σειρά στον Alpha, Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα, που προβλήθηκε σε επανάληψη. Ανέβηκε το Ρουκ Ζουκ, στην 7η θέση το Master Chef.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην άδεια να παράγει έντυπο υλικό που φέρει το εμπορικό σήμα της Walt Disney Greece έχει πλέον η εταιρεία γραφικών τεχνών και εκτυπώσεων PressiousArvanitidis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιάννης Λάτσιος, Γενικός Διευθυντής Προγράμματος Marketing και Επικοινωνίας, ΑΝΤ1 TV, συνάντησε εκπροσώπους των media και τους έδωσε «μία πρώτη γεύση» για το νέο πρόγραμμα του ΑΝΤ1, για τη σεζόν 2017-2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη επιλογή για τους τηλεθεατές την Τρίτη αποτέλεσε η κωμική σειρά στον Alpha, Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα, έστω κι αν προβλήθηκε σε επανάληψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει καθήκοντα VP Distribution and Partnerships, προερχόμενος από το CNN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑγωγή κατά του Δημοσίου και ονομαστικά κατά δύο υπουργών και του Γενικού Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας κατέθεσε το τηλεοπτικό κανάλι Star. Απάντηση από Παππά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη επιλογή για τους τηλεθεατές τη Δευτέρα το The X Factor 2 στον ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚινηματογράφος και θέατρο μονομάχησαν στην τηλεθέαση της Κυριακής, με την ταινία "Ο Ατσίδας" που πρόβαλε ο ΣΚΑΪ να κατακτά την κορυφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Εθνική Τράπεζα εξέδωσε επιταγή πληρωμής για την εταιρεία «Πήγασος» του Φώτη Μπόμπολα, συνολικού ποσού 77.857.720 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η ανάπτυξη του οπτικοακουστικού προϊόντος στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory