ANT1: Πένθος για τον θάνατο του Μίνωα Κυριακού
Ο όμιλος ΑΝΤ1 και η οικογένεια Κυριακού αποχαιρετούν τον Μίνωα, που έφυγε από τη ζωή την Κυριακή, σε ηλικία 75 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος ΑΝΤ1 και η οικογένεια Κυριακού αποχαιρετούν τον Μίνωα, που έφυγε από τη ζωή την Κυριακή, σε ηλικία 75 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ξεκάθαρους νικητές τον Ant1 και τον Alpha δόθηκε χθες η μάχη της τηλεθέασης. Συγκεκριμένα για την 29 Ιουνίου τα προγράμματα των καναλιών του Αμαρουσίου και της Κάτζας είχαν συνολικά 7 παρουσίες στη πρώτη δεκάδα προγραμμάτων. Ειδικότερα ο Ant1 είχε 3 και ο Alpha 4.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπόλυτη κυριαρχία και τη φετινή τηλεοπτική σεζόν, πρώτο σε τηλεθέαση και τον Ιούνιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦουλ Survivor οι πρώτες θέσεις τηλεθέασης την Τετάρτη, καθώς το πρόγραμμα του ΣΚΑΪ μονοπώλησε το ενδιαφέρον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚοντά στο όριο των 60.000 φύλλων βρίσκονται οι απογευματινές εφημερίδες. Συγκεκριμένα τη Δευτέρα 26 Ιουνίου η συνολική κυκλοφορία των εφημερίδων ήταν στα 61.380 φύλλα έναντι 64.950 της προηγούμενης κυκλοφορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατάληψη στο Top5 τηλεθέασης της Τρίτης έκανε το Survivor, κερδίζοντας την πρώτη με το βασικό πρόγραμμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΔΟΛ απάντησε στον Ιβάν Σαββίδη για την ένσταση που κατέθεσε κατά του διαγωνισμού της απόκτησης των μετοχών του Οργανισμού τον οποίο κέρδισε ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση βρέθηκαν τα Νέα την Παρασκευή 23 Ιουνίου από πλευράς πωλήσεων, με 13.020 φύλλα, σύμφωνα με τα στοιχεία του πρακτορείου Άργος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυρίαρχο το Survivor την Κυριακή, καθώς κατέλαβε τις δυο πρώτες θέσεις, με το κανονικό πρόγραμμα και τα highlights.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 2 Ιουλίου, το ελληνικό γραφείο του VICE παρουσιάζει αποκλειστικά στον ANT1, το ντοκιμαντέρ με τίτλο «Skaters».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκληρή μάχη ανάμεσα σε δυο ελληνικές σειρές δόθηκε την Πέμπτη με φόντο την κορυφή στον πίνακα της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 25 Ioυνίου, το ελληνικό γραφείο του VICE παρουσιάζει αποκλειστικά στον ANT1, σε επανάληψη το δεύτερο - από την τριλογία- επεισόδιο του ντοκιμαντέρ με τίτλο «Οι Πληροφοριοδότες από τις ΗΠΑ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory