Εισαγγελική έρευνα για τους σταθμούς
Αντικείμενο οι πιθανές παραβάσεις από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, στο θέμα χειρισμού του δημοψηφίσματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντικείμενο οι πιθανές παραβάσεις από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, στο θέμα χειρισμού του δημοψηφίσματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλοί δείκτες τηλεθέασης και επισκεψιμότητας για τον δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα, με αφορμή τις εξελίξεις της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορμή ο τρόπος κάλυψης του δημοψηφίσματος από την ιδιωτική τηλεόραση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης καταγγέλει διακριτική διαχείριση της DIGEA από την ΕΕΤΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ προπονητής του Ολυμπιακού αναλύει τα σχέδιά του για την ομάδα της επόμενης σεζόν και οι Αργυρόπουλος-Καλαμπόκης μιλούν για μυστικό της μπασκετικής μακροζωίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα έκδοση από την Direction για τις μάρκες που έχουν χαράξει την δική τους σημαντική πορεία στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDeal ύψους 1,3 δις. ευρώ με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή από το 2016 μέχρι το 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει την εμπορική ευθύνη των Μέσων του Ομίλου και θα συμμετέχει στη χάραξη στρατηγικής ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚορυφή για τη σειρά του ANT1 σε μια βραδιά με έντονες πολιτικές εξελίξεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις αρχές του 2016 μετακινήθηκε η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε την Παρασκευή (26/6) το πρώτο φύλλο της «φρέσκιας» σε σχεδιασμό και ύλη εφημερίδας Healthy Today, που εκδίδεται από την Direction Βusiness Network.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συμφωνία της χώρας με τους εταίρους δανειστές θα είναι αυτή που θα κρίνει και τις εξελίξεις αναφορικά με την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory