Όλη η Ελλάδα \"ντύθηκε\"... ΕΠΕΝΔΥΣΗ!
Συνεργασία των μεγαλύτερων sites της ελληνικής περιφέρειας με την Digitad Διαφημιστική, για λογαριασμό της νέας εβδομαδιαίας εφημερίδας \"ΕΠΕΝΔΥΣΗ\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεργασία των μεγαλύτερων sites της ελληνικής περιφέρειας με την Digitad Διαφημιστική, για λογαριασμό της νέας εβδομαδιαίας εφημερίδας \"ΕΠΕΝΔΥΣΗ\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Πέτρος Μάης ανέλαβε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά από περισσότερα από 7 χρόνια σαν Διευθυντής Διαφήμισης της εφημερίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυο σημαντικούς πελάτες προσέθεσε στο portfolio της η Mediacom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κυρίαρχη η εκπομπή της Βίκυς Χατζηβασιλείου το βράδυ της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tα πρώτα της βήματα στην αγορά πραγματοποιεί η εξειδικευμένη σε θέματα media analysis και reporting εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Initiative ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της έρευνας \"Connections Survey 2014\", που διεξήχθη σε 51 χώρες, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, και σε δείγμα 227.000 καταναλωτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τζίρο που ξεπερνά τα 200 εκατ. δολάρια σε αυτό τον τομέα, η Τουρκία έρχεται δεύτερη στον κόσμο πίσω από τις ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα έκανε την Τρίτη 21 Οκτωβρίου η νέα εκπομπή \"Ανάδειξέ το\" από τη συχνότητα του καναλιού SBC, στις 9 το βράδυ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αφιέρωμα στον κορυφαίο αγώνα ορεινού τρεξίματος στην Ελλάδα, το «The North Face Zagori Mountain Running».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παρουσίαση του νέου προγράμματος για την τηλεοπτική σεζόν 2014-15, πραγματοποίησε ο τηλεοπτικός σταθμός Action24, σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο μοντέλο εκδοτών - διαφημιστών θέλουν να λανσάρουν οι δυο πλευρές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory