To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Alpha: Κυριάρχησε το Α' μισό της σεζόν 2023-2024

Alpha: Κυριάρχησε το Α' μισό της σεζόν 2023-2024

Σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική σεζόν, οι τηλεθεατές ανέδειξαν τον Alpha νικητή της τηλεθέασης, χαρίζοντας του τις πιο σημαντικές πρωτιές. Σταθερά στην κορυφή με μυθοπλασία πρώτης γραμμής, ψυχαγωγία και infotainment, έγκυρη ενημέρωση, σύγχρονη αισθητική, πρωτότυπες ιδέες και σωστό προγραμματισμό ο Alpha αφουγκράζεται την ανάγκη των τηλεθεατών προσφέροντάς τους πολυσυλλεκτικό, πρωτότυπο και πλούσιο πρόγραμμα για όλη την οικογένεια. 


Η αναγνώριση του τηλεοπτικού κοινού αντικατοπτρίζεται στα νούμερα με τον Alpha να έρχεται πρώτος στο σύνολο ημέρας στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 12,3% και πρώτος στην prime time στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 14% (25.09.2023 – 31.12.2023).


Ο Alpha της οικογένειας, του «μαζί», του «μοιραζόμαστε», ο Alpha της μυθοπλασίας, της ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας, ο Alpha είναι το κανάλι με το οποίο οι τηλεθεατές έχουν συνδεθεί περισσότερο από κάθε άλλο από την αρχή της σεζόν έως το τέλος του χρόνου. Ο Alpha είναι πρώτος στην καρδιά των τηλεθεατών, με το πρόγραμμά του να σκαρφαλώνει στην κορυφή της τηλεθέασης, κυριαρχώντας σε όλες τις ζώνες με τις εκπομπές του να κόβουν πρώτες το νήμα και να αγαπιούνται από κοινό.


Συγκεκριμένα, ο Alpha κατέκτησε την πρώτη θέση στο prime time σε ενήλικες στο 18-54 με ποσοστό 14,5% την περίοδο 01 Ιανουαρίου 2023- 31 Δεκεμβρίου 2023 και στη ζώνη προβολής 20:00 – 24:00. Αντίστοιχα, στο σύνολο ημέρας ήταν πρώτος στο σύνολο πληθυσμού με ποσοστό 13,2% και στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 12,6%.

Alpha πρόγραμμα, Alpha πρωτιές

Η μέρα ξεκινά Happy και  συνεχίζει Super

 

Το πιο Happy ξεκίνημα της ημέρας!

Το Happy Day με την Σταματίνα Τσιμτσιλή αποτελεί τοπ επιλογή του τηλεοπτικού κοινού για πρωινή ενημέρωση και ψυχαγωγία. Η εκπομπή ήταν πρώτη στο δυναμικό κοινό με ποσοστό 20,2%, πρώτη στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) με 26,6%, ενώ έφτασε στο 27,6% σε επιμέρους γυναικείο κοινό (Γ25-44).

 

Super αποδόσεις!

Super αποδόσεις για τη «Super Κατερίνα» με την Κατερίνα Καινούργιου! Η εκπομπή βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης με 14,9% στο δυναμικό κοινό 18-54 και με 15,7% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54). Σε επιμέρους γυναικείο κοινό (Γ 25-44)  ήταν πρώτη με ποσοστό 16,4%.

 

Και το Σαββατοκύριακο ανήκει στον Alpha!

Ο Νίκος Μάνεσης με το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση»  συνεχίζει τη δυναμική πορεία του, τερματίζοντας πρώτος στο σύνολο κοινού με 20,1% αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 16,4% και στο δυναμικό γυναικείο κοινό (Γ18-54) με 15,1%. Παράλληλα, 1.226.000 τηλεθεατές να παρακολούθησαν την εκπομπή για τουλάχιστον 1 λεπτό, ενώ σε επιμέρους κοινό (Α45-64) η τηλεθέαση έφτασε στο 22,9%.

 

Καλύτερα δε γίνεται! για τη Ναταλία Γερμανού με 1.514.000 τηλεθεατές να έχουν παρακολουθήσει την εκπομπή για τουλάχιστον 1 λεπτό. Το 16% του συνόλου του τηλεοπτικού κοινού παραδόθηκε, στην αγαπημένη μεσημεριανή συνήθεια του Σαββατοκύριακου, προσφέροντάς της την πρωτιά, για ακόμη μία φορά. Αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 14,6% όπως και στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) το «Καλύτερα δε γίνεται» ήταν πρώτο με ποσοστό 15,4%.

 

Οι λάτρεις της μαγειρικής -και όχι μόνο- είναι συντονισμένοι στον Άκη Πετρετζίκη και το «Kitchen Lab» του, την πιο αγαπημένη μαγειρική εκπομπή της τηλεόρασης. Τις νόστιμες και πρωτότυπες συνταγές του Άκη μαγείρεψαν σε ποσοστό 16,4% στο σύνολο κοινού και 12,2% στο δυναμικό κοινό 18-54.Τις γευστικές του προτάσεις δοκίμασαν σε ποσοστό 12,9% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) και 20% (Γ45-64) ανεβάζοντάς τον στην κορυφή της τηλεθέασης στις συγκεκριμένες κατηγορίες, ενώ 954.000 τηλεθεατές «μαγείρεψαν» έστω για 1 λεπτό, κατά μέσο όρο, στο… εργαστήρι μαγειρικής του ‘Ακη.

 

Το «AkisFood Tour», η πιο νόστιμη ταξιδιωτική εκπομπή με οδηγό τον Άκη Πετρετζίκη, επισκέπτεται τα πιο απομακρυσμένα σημεία του χάρτη και μας κάνει κοινωνούς των πιο αξέχαστων γευστικών εμπειριών. Ο α’ κύκλος της εκπομπής μας ταξίδεψε από τη Λέσβο έως τη Δυτική Μακεδονία και τον Έβρο κι από το Αμύνταιο έως την Ξάνθη και τη Θεσσαλονίκη. Η αγάπη και η προτίμηση των τηλεθεατών στο «AkisFood Tour» αποτυπώθηκε και στα νούμερα τηλεθέασης, αφού 1.514.000 τηλεθεατές υπήρξαν συνοδοιπόροι του Άκη έστω για ένα λεπτό, κατά μέσο όρο. Επίσης, η εκπομπή ήταν πρώτη στο σύνολο του κοινού με ποσοστό 16,6%, πρώτη στο δυναμικό κοινό 18-54 με 14,7% και πρώτη στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ 18-54) με 15,7%, κατά μέσο όρο. Το «AkisFood Tour» ανανεώνει το ραντεβού του με τους τηλεθεατές την Άνοιξη του 2024, με το β΄κύκλο του με 6 ακόμη συναρπαστικά επεισόδια !

 

Πρώτος στο prime time για το 2023

Μυθοπλασία που καθηλώνει

Ήρωες της διπλανής πόρτας που μας νιώθουν και τους νιώθουμε, πρωταγωνιστές που έρχονται από άλλες εποχές, χαρακτήρες που αναπνέουν μέσα σε δύσκολες καταστάσεις, πρόσωπα με την πατίνα εκείνη που με τόσους κόπους έχει εναποθέσει ο χρόνος. Ο Alpha πιστός στη δυνατή μυθοπλασία, τις υψηλού επιπέδου παραγωγές και τις συναρπαστικές ιστορίες μας προσφέρει ό,τι καλύτερο υπάρχει στην ελληνική τηλεόραση, σε καθημερινές αλλά και μίνι σειρές.

«Ο Σασμός», η σειρά που έχει αγαπηθεί όσο καμία άλλη για 3 σεζόν, συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της, καθηλώνοντας καθημερινά εκατομμύρια τηλεθεατές στους τηλεοπτικούς δέκτες. Ο τρίτος κύκλος, σαρωτικός, απόλυτα ανατρεπτικός και σίγουρα απρόβλεπτος έχει κατακτήσει την πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 18,4% και το γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) με 20,4%! Νέα γεγονότα ξεσκεπάζουν κρυμμένα μυστικά και πάθη, ενώ απρόσμενες αφίξεις φέρνουν τα πάνω-κάτω, θέτοντας ένα διαφορετικό πλαίσιο δράσης, καθηλώνοντας 1.688.000 τηλεθεατές στις οθόνες τους έστω για 1 λεπτό. Σε επιμέρους κοινά ήταν πρώτος με 22,3% (Γ15-24), 16,9% (Α25-44), 17,6% (Γ25-44) και 17,4% (Α45-64).

 

Η μακροβιότερη κωμική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης τα τελευταία 20 χρόνια, το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» είναι σαν το παλιό κρασί, όσο παλιώνει γίνεται καλύτερο. Η 11η σεζόν της σειράς επεφύλασσε νέες καταστάσεις και νέες ζωές για τους πρωταγωνιστές της, με 1.479.000 τηλεθεατές να παρακολουθούν έστω για 1 λεπτό τη σειρά. Η σειρά ήταν πρώτη με ποσοστό 13,9% στο σύνολο κοινού, 14,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 15,5% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54).

 

«Ο Γιατρός» και οι «Φόνοι στο καμπαναριό» ήταν οι μίνι σειρές του Alpha που έκαναν τη διαφορά, αφού ήταν πρώτες από τον ανταγωνισμό σε κάθε επεισόδιο προβολής τους. Συγκεκριμένα, «Ο Γιατρός» κέρδισε την πρωτιά και στα 16 επεισόδια προβολής του σημειώνοντας ποσοστό 17,4%  στο δυναμικό κοινό 18-54, κατά μέσο όρο. Πρώτος ήταν στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) με 19,8% και στις γυναίκες 25-44 με 17,7%, ενώ πάνω από 1.275.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν τη σειρά έστω για 1΄λεπτό, κατά μέσο όρο. Η πιο θεϊκή κωμωδία της ελληνικής τηλεόρασης, οι «Φόνοι Στο Καμπαναριό» σάρωσαν σε κάθε ένα από τα 12 επεισόδιά τους, φτάνοντας στο 18,1% στο σύνολο κοινού, 18,8% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 19,3% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54), ενώ 1.684.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό την αστυνομική κωμωδία. Παράλληλα, στις γυναίκες 15-24 κέρδισε την πρωτιά με 19,6% και στους άντρες 25-44 με 18,8%.

 

«Πρωταγωνιστές» με ξεχωριστές ιστορίες

Οι «Πρωταγωνιστές», πέρα από τις βεβαιότητες,  αναδεικνύουν την αξία της καθαρής διήγησης δίνοντας τον λόγο σε ανθρώπους που αξίζουν να ακουστούν. Η εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη ήταν πρώτη με ποσοστό 14,5% στο σύνολο κοινού, με 14,8% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 17,3% στο δυναμικό γυναικείο κοινό (Γ18-54).

 

Πρώτος ο Alpha στην κούρσα της τηλεθέασης και για το μήνα Δεκέμβριο!

 

Καθημερινά αλλά και τα σαββατοκύριακα o Alpha παραμένει ο απόλυτος κυρίαρχος στην καρδιά του κοινού. Συγκεκριμένα, για το μήνα Δεκέμβριο, ο Alpha είναι πρώτος στο σύνολο ημέρας στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 11,7% και στο prime time στο 18-54 με ποσοστό 13,2%, Δευτέρα έως Κυριακή.