To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Alpha: Υψηλές πτήσεις για τις εκπομπές του

Alpha: Υψηλές πτήσεις για τις εκπομπές του
Στην πρώτη θέση βρέθηκαν οι εκπομπές του Alpha σε πρωινή, μεσημεριανή και απογευματινή ζώνη την εβδομάδα 09-15 Ιανουαρίου.

Παράλληλα ο Alpha  ήταν  πρώτος στο off peak τόσο στο σύνολο κοινού με 14,4% όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13,6%.

Το πιο Happy ξεκίνημα της ημέρας!

Το Happy Day έκοψε πρώτο το νήμα με 18,5% μέσο όρο στο δυναμικό κοινό (18-54). Στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) τερμάτισε πρώτο με ποσοστό 24%, ενώ έφτασε  το 25% σε επιμέρους γυναικείο κοινό (Γ25-44).

Super αποδόσεις!

Η «Super Κατερίνα» βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό (18-54) με ποσοστό 16,8% και πρώτη στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) με ποσοστό 19%, αλλά και στις γυναίκες 25-44 με ποσοστό 21,6%, το διάστημα 09-13 Ιανουαρίου.

T-LIVE αποκαλύψεις!

Μέσα από μία κοινωνική προσέγγιση, με επίκεντρο τον άνθρωπο και τα καθημερινά του προβλήματα, η Τατιάνα Στεφανίδου και το T-Live προσφέρουν ρεπορτάζ για όλα όσα μας απασχολούν. Το τηλεοπτικό κοινό ανέδειξε την εκπομπή πρώτη στο σύνολο κοινού με ποσοστό 16,9%, ενώ 1.038.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1’ τα αποκαλυπτικά ρεπορτάζ της εκπομπής, την εβδομάδα 09-13 Ιανουαρίου.

Δυνατά «Deal»

Το «Deal» τερμάτισε πρώτο με 16,5% στο σύνολο του κοινού και με 14% στις γυναίκες 25-44. 1.020.000 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό. 

Για το Σαββατοκύριακο 14 & 15/01

Ο Νίκος Μάνεσης και το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε 20% μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο σύνολο κοινού και 17% στο δυναμικό κοινό (18-54), καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης.

Το «Καλύτερα δε γίνεται» τερμάτισε πρώτο με 19,7%  με μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο σύνολο κοινού και με 16% στο δυναμικό κοινό (18-54).

Το «Kitchen Lab», με τον Άκη Πετρετζίκη, κατέγραψε ποσοστό 20% στο σύνολο κοινού και 12,7% στο δυναμικό κοινό 18-54.Τις γευστικές του προτάσεις δοκίμασαν σε ποσοστό 16,3% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) και 17,5% (Γ 25-44) ανεβάζοντάς τον στην κορυφή της τηλεθέασης στις συγκεκριμένες κατηγορίες.


TAGS: TV & Radio