To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ANT1: Οι πρωτιές του Ιανουαρίου στην τηλεθέαση

ANT1: Οι πρωτιές του Ιανουαρίου στην τηλεθέαση
Με τον ιδανικότερο τρόπο φαίνεται να ξεκίνησε το 2023 για τον ΑΝΤ1, με πολλά από τα προγράμματά του να διατηρούν την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης.

Στην πρώτη θέση «ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ» και τον Ιανουάριο στο γενικό σύνολο

«Το Πρωινό» ήταν και τον Ιανουάριο η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία τους. Η εκπομπή ήταν στην πρώτη θέση στο γενικό σύνολο στη ζώνη προβολής της με διαφορά από τον ανταγωνισμό. Η εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα κατέγραψε μέσο όρο 17,8%, στο γενικό σύνολο, με 2,9 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες  η εκπομπή κατέγραψε υψηλές «πτήσεις», σημειώνοντας σε επιμέρους ανδρικό κοινό 16,8% , ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε μέχρι και 16,6%.

Πρώτο το «Rouk Zouk» και τον Ιανουάριο - Mε 4,6 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό

Στην πρώτη θέση, παραμένει και τη νέα χρονιά το «Rouk Zouk». Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι, με τη Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 για τον μήνα Ιανουάριο στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 16,2 %, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό τουλάχιστον 4,6 μονάδες. Αξίζει να σημειωθεί πως το  «Rouk Zouk» είχε υψηλές επιδόσεις τόσο σε ανδρικά όσο και σε γυναίκεια κοινά, σημειώνοντας 20,5% στους άνδρες ηλικίας 25-44, ενώ στις γυναίκες 25-44 κατέγραψε  16,8%.

Απόλυτη κυριαρχία των «Ράδιο Αρβύλα» και τον Ιανουάριο - 2,9 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό και 1.367.390 τηλεθεατές, κατά μέσο όρο, στην παρέα τους

Απόλυτοι κυρίαρχοι στη μάχη της τηλεθέασης ήταν ο Αντώνης Κανάκης με τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση και τον Ιανουάριο.

Οι «Ράδιο Αρβύλα» ήταν πρώτοι στη ζώνη προβολής τους στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 20,6%.

Η εκπομπή υπερίσχυσε του ανταγωνισμού με 2,9 μονάδες διαφορά, έχοντας μαζί της καθημερινά, κατά μέσο όρο, 1.367.390 τηλεθεατές, στο σύνολο κοινού, για τουλάχιστον 1’.

Από 9 έως και 31 Ιανουαρίου, η εκπομπή κατέγραψε υψηλά ποσοστά σε γυναίκες και άνδρες, αποδεικνύοντας πως οι τηλεθεατές δίνουν σταθερά ραντεβού με τη σάτιρα των «Ράδιο Αρβύλα».

Πρώτο το «VINYΛΙΟ» και τον Ιανουάριο - Με υψηλές πτήσεις στον πίνακα τηλεθέασης και 1.952.330 τηλεθεατές

Πρωτιά στη ζώνη προβολής του κατέγραψε το «VINYΛΙΟ» και τον Ιανουάριο, παρουσιάζοντας δύο απολαυστικά αφιερώματα, στην εποχή του ΠΑΣΟΚ 1981-1996 και στην εποχή πριν το Internet, τα Social Media & τα Smartphones. Οι τηλεθεατές ταξίδεψαν πίσω στον χρόνο και έδωσαν στην εκπομπή την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 21,8% και 5 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό.

Τα ξεχωριστά flashback που ετοίμασαν ο Αντώνης Κανάκης μαζί με τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση παρακολούθησαν, κατά μέσο όρο, 1.952.330 τηλεθεατές, στο σύνολο κοινού, για τουλάχιστον 1΄.

Μέσα από τα δυνατά της αφιερώματα, η παρέα από τη Θεσσαλονίκη κατάφερε, για άλλη μια φορά να κλέψει τις εντυπώσεις και να ενώσει διαφορετικές γενιές.

Πρωτιά με 1.239.690 τηλεθεατές για το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου

Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν πρώτο στο σύνολο κοινού, τον Ιανουάριο με ποσοστό 15,4%,

Το τηλεπαιχνίδι γνώσεων του ΑΝΤ1 παρακολούθησαν, κατά μέσο όρο, 1.239.690 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού για τουλάχιστον 1’.

Με το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» έπαιξαν γυναίκες και άντρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε επιμέρους γυναικείο κοινό σκόραρε μέχρι και 18,3%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό άγγιξε το 18,1%.

TAGS: Media, TV & Radio