To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΕΡΤ: Nέα εμπορική πολιτική για το 2019

ΕΡΤ: Nέα εμπορική πολιτική για το 2019

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ Α.Ε. ενέκρινε την εμπορική πολιτική της εταιρείας για το έτος 2019, η οποία καθορίζει και την παροχή εκπτώσεων που θα δίδεται κατόπιν σύναψης συμβάσεων μεταξύ της ΕΡΤ Α.Ε. και του διαφημιζομένου ή και της διαφημιστικής εταιρείας, εφόσον μεσολαβεί.

Έτσι, ανάλογα με το ύψος του διαφημιστικού τζίρου που θα κάνει ο διαφημιζόμενος στην ΕΡΤ Α.Ε., είτε απευθείας είτε μέσω της διαφημιστικής του εταιρείας, τα ποσοστά εκπτώσεων διαμορφώνονται από 5% για τζίρο 1-50.000 ευρώ και φτάνουν το 21% για ποσά 901.000 ευρώ και άνω.

Επίσης, η εμπιστοσύνη των διαφημιζομένων στην ΕΡΤ (loyalty), μέσα από την αύξηση της διαφημιστικής τους δαπάνης, ανταμείβεται με άλλα ποσοστά έκπτωσης και αφορά το ποσοστό αύξησης του διαφημιστικού τζίρου του διαφημιζόμενου στην ΕΡΤ κατά το έτος 2019 σε σύγκριση με το 2018.

Τόσο οι εκπτώσεις όσο και η επιβράβευση 4% θα συνυπολογίζονται - συμψηφίζονται με όποια τυχόν υπόλοιπα υπάρχουν στους λογαριασμούς των διαφημιστικών.

TAGS: ΕΡΤ