To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H έρευνα ακροαματικότητας της ΑΕΜΑΡ «πάει» στη Θεσσαλονίκη

H έρευνα ακροαματικότητας της ΑΕΜΑΡ «πάει» στη Θεσσαλονίκη

Η έρευνα ακροαματικότητας ραδιοφώνων που σχεδίασε η Αστική Εταιρεία Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών Σταθμών (ΑΕΜΑΡ) με την επιστημονική υποστήριξη του Καθηγητή του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Γιώργου Πετράκου, από σήμερα 28 Ιανουαρίου 2020 διεξάγεται και στη Θεσσαλονίκη.

Η επιτυχημένη εφαρμογή της στην Αττική κατά τους τελευταίους δέκα μήνες και η κατοχύρωσή της ως πολύτιμο εργαλείο για τη διαφημιστική και ραδιοφωνική αγορά, δεν άργησαν να δώσουν «διαβατήριο» και για τη ραδιοφωνική αγορά της Θεσσαλονίκης, στοχεύοντας στην ανάπτυξη της διαφημιστική επένδυσης στις τοπικές ραδιοφωνικές επιχειρήσεις.

Τις μετρήσεις θα διεξάγουν καθημερινά, απο κοινού, οι εταιρείες MRB HELLAS και GLOBAL LINK, όπως και στην Αττική, ακολουθώντας τις ήδη εφαρμοσμένες τεχνικές και ποιοτικές προδιαγραφές, υπό την αιγίδα της ΑΕΜΑΡ, σύμφωνα με την τεχνογνωσία που έχει κατακτηθεί. Ειδικότερα, η μέτρηση περιλαμβάνει τη διενέργεια συνεχούς τηλεφωνικής έρευνας σε σταθερά και κινητά τηλέφωνα, καθώς και την ενσωμάτωση, τον έλεγχο και την ανάλυση των δεδομένων με τη βοήθεια του προηγμένου λογισμικού CHOICES 4.