Netflix: Νέα μέτρα για να μπει τέλος στο μοίρασμα των κωδικών
Θα τεθούν σε ισχύ από τα τέλη Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα τεθούν σε ισχύ από τα τέλη Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξαιρετική πορεία για τις σειρές «H γη της ελιάς» και «Μαύρο Ρόδο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα προβληθεί και στην ΕΡΤ1 με διπλά επεισόδια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την πρωτοεμφανιζόμενη συγγραφέα Emma Moran και τους παραγωγούς του «Killing Eve»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταθερή άνοδος για την καθημερινή σειρά του σταθμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH πλατφόρμα συμμετέχει με 11 ταινίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία από τις πλέον επιτυχημένες παραγωγές του ΗΒΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη ξεχωρίζουν το ισπανικό El Clasico στην ΕuroLeague και η διπλή αγωνιστική της Bundesliga
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Νότιγχαμ Φόρεστ, Νιούκαστλ και Σαουθάμπτον ρίχνονται στην "μάχη"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιατί… μόνο με τη Ναταλία… «Καλύτερα δε γίνεται»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈντεκα ταινίες που προβάλλονται στην πλατφόρμα είναι υποψήφιες σε όλες τις Premium κατηγορίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΡΤ θα μεταδώσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες Νέων της ίδιας περιόδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory