«Σασμός»: Το ομότιτλο τραγούδι ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο πωλήσεις
Το album κυκλοφορεί από την Panik Oxygen στα ψηφιακά καταστήματα μουσικής, καθώς και σε μορφή CD σε όλα τα δισκοπωλεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο album κυκλοφορεί από την Panik Oxygen στα ψηφιακά καταστήματα μουσικής, καθώς και σε μορφή CD σε όλα τα δισκοπωλεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας πραγματικός παράδεισος με συναρπαστικά και παράξενα ζώα, μαγικά φυτά και τοπία που κόβουν την ανάσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αύγουστος μπαίνει δυναμικά και προσφέρει δυνατές πρεμιέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα πλαισιωθεί με Pre και Post Game με όλο το ρεπορτάζ, δηλώσεις και αναλύσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα τη Δευτέρα 25 Ιουλίου στις 15:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει η Greenhill Investments Limited
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκτός από σειρές, διακρίθηκαν ντοκιμαντέρ, σόου και ταινίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ελληνικές ομάδες «ρίχνονται στην μάχη» για την είσοδό τους στους ομίλους του Conference League
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το deal με Μπάκο και Καϋμενάκη. Oι πρώτες πληροφορίες για το πλάνο που υπάρχει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO 3oς κύκλος και των δύο σειρών προβάλλεται αυτό το μήνα στο Novacinema4
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Netflix ετοιμάζει νέα σειρά ντοκιμαντέρ για τον αστέρα του ποδοσφαίρου, Ντέιβιντ Μπέκαμ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαλεσμένος του Game R1 ο Αrtdicted, ο καλλιτέχνης που θα φιλοτεχνήσει τα δώρα των συνδρομητών της COSMOTE TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory