OPEN: Στην κορυφή των προτιμήσεων του δυναμικού κοινού το «Τώρα Ό,τι Συμβαίνει»
Κάθε Σαββατοκύριακο από τις 5:30 το πρωί, η καρδιά της ενημέρωσης χτυπά στο OPEN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε Σαββατοκύριακο από τις 5:30 το πρωί, η καρδιά της ενημέρωσης χτυπά στο OPEN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φιλανθρωπική συναυλία του διάσημου ουκρανικού συγκροτήματος Okean Elzy με τίτλο «Everything will be alright» ηχογραφήθηκε στον σταθμό του μετρό «Golden Gate» στο Κίεβο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 1.2 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν το πρώτο επεισόδιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό κοινό 18-54 έφτασε το 22,1%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜην χάσετε και το νέο κύκλο της σειράς «The Bachelor 26» στο Novalifε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο MEGA κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη παρακολουθήστε τα Play Offs EuroLeague, Novasports Exclusive με Ντίνο Ράτζα, Ίντερ – Μίλαν, Γιουβέντους – Φιορεντίνα, Μπάγερν – Ντόρτμουντ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά 10 επεισοδίων θα προβάλλεται κάθε Δευτέρα στις 23:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλυτικά το πρόγραμμα του καναλιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία προβάλλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες από την Πέμπτη 14/4
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια με τον Γιώργο Καπουτζίδη μας καλωσορίζει στον συναρπαστικό κόσμο του ΑΝΤ1+
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διεθνής κινηματογραφική παραγωγή έρχεται από τις 15 Απριλίου στη νέα πλατφόρμα του ΑΝΤ1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory