
Open: Ο Ν. Κοκλώνης αναλαμβάνει την υλοποίηση ψυχαγωγικού προγράμματος
Μέσω της εταιρείας του Barking Well Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω της εταιρείας του Barking Well Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo τρόπαιο θα διεκδικήσουν η Γουέστ Χαμ και η Φιορεντίνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις σειρές «Made in Oslo», «Lucky Hank» και «Quantum Leap»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις απολαυστικές ώρες με τον Μάνο Ζερβάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣάββατο 10 Ιουνίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετέδιδαν μέσω streaming αναμετρήσεις του αγγλικού πρωταθλήματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣήμερα, Τρίτη 6/6 στις 21:15 στο Eurosport1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι και τις 11 Ιουνίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκαινιάζοντας με τον καλύτερο τρόπο το Pride Month μαζί με δεκάδες άλλους τίτλους που μιλούν για την ορατότητα και το δικαίωμα στην αγάπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Σάββατο 3 Ιουνίου στις 19:30
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα από την Τετάρτη 7 Ιουνίου και κάθε Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή στις 21:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυριακή 4/6 (22:00) στο Novacinema1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory