
Kids Radio 88.6: Διοργανώνει το 2o Kids Radio Festival
Στις 24 και 25 Ιουνίου 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 24 και 25 Ιουνίου 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέσιμη σε LG Smart TVs φτιαγμένες με Dolby Vision, Dolby Atmos και την αυτόματη λειτουργία FilmMaker
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo πρώτο παιχνίδι στρατηγικής και μυστηρίου στην ελληνική τηλεόραση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH αναμονή σχεδόν τελείωσε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοφιλείς τίτλοι σειρών LEGO ενισχύουν το πλούσιο παιδικό περιεχόμενο της COSMOTE TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ώρα της απόφασης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑWTA1000 Internazionali BNL d’Italia στο τένις καθώς και το ONE Friday Fights 17 στις μαχητικές τέχνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε back to back βραβευμένες ταινίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δωρεάν συνδρομές ΑΝΤ1+
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιος θα αναδειχθεί πρωταθλητής Ευρώπης;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑΕΚ - Βόλος και Παναθηναϊκός - Άρης για την 10η αγωνιστική των Playoffs
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα συνεργαστεί στενά με όλες τις Διευθύνσεις και τα στελέχη του σταθμού για την επίτευξη των νέων στρατηγικών στόχων του Open
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory