To «Χ Factor» έρχεται στο MEGA
Το «Χ Factor» θα ανοίξει στο MEGA το νέο του τηλεοπτικό «σπίτι» για να προσφέρει θεαματικές ερμηνείες και συναρπαστικές guest εμφανίσεις, σε μια παραγωγή κορυφαίων προδιαγραφών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «Χ Factor» θα ανοίξει στο MEGA το νέο του τηλεοπτικό «σπίτι» για να προσφέρει θεαματικές ερμηνείες και συναρπαστικές guest εμφανίσεις, σε μια παραγωγή κορυφαίων προδιαγραφών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικές εξελίξεις όσον αφορά το ραδιοφωνικό τοπίο της Αττικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαινίες και σειρές της NBCUniversal αποκλειστικά στη Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 60 αγαπημένοι καλλιτέχνες του mainstream pop ρεπερτορίου συμμετείχαν στο μεγαλύτερο ON ΑIR Opening Party πάρτι που οργανώθηκε χθες Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου στην πρεμιέρα του My Radio 104,6.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 17.500 θεατές συντονίστηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα για το Κύπελλο Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑξίζει να σημειωθεί ότι το υψηλότερό της ποσοστό 25,6%, η εκπομπή «ΠΑΜΕ ΔΑΝΑΗ!» το κατέγραψε σε επιμέρους ανδρικά κοινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από ένα 24ωρο πρόγραμμα, οι τηλεθεατές θα απολαμβάνουν καθημερινά γερές δόσεις μουσικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ>Με εξώδικο απάντησε το OPEN σε άρθρο του site powergame.gr ζητώντας την άμεση αποκατάσταση της αλήθειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια δύσκολη εξίσωση με σταθερές τον ανταγωνισμό και τη διαφημιστική πίτα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μετάδοση του αγώνα στο δυναμικό κοινό 18-54 έφτασε σε ποσοστό έως και 27,9%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου οι φίλοι της «στρογγυλής θέας» θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις εκπομπές «Matchday Live» και «Monday Football Club» αλλά και την ανανεωμένη «Ώρα των Πρωταθλητών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εμπορική εκμετάλλευση διαφημιστικού χρόνου των εκπομπών της «Αθλητικής Κυριακής»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory