
Μουντιάλ: Η δημοφιλέστερη αθλητική διοργάνωση του 2022 για τη glomex
Συγκέντρωσε περισσότερους από 2 εκατoμμύρια μοναδικούς ανθρώπους σε διάστημα σχεδόν ενός μήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκέντρωσε περισσότερους από 2 εκατoμμύρια μοναδικούς ανθρώπους σε διάστημα σχεδόν ενός μήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει σε επιστολή της προς το ΔΣ της Ένωσης Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης κατέκτησε ο Alpha την εβδομάδα 2-8 Ιανουαρίου 2023.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNo1 trend στο Twitter το #SurvivorGR ακόμα και 12 ώρες μετά την προβολή του επεισοδίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEuroLeague, ΠΑΣ Γιάννινα – Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ – ΟΦΗ κ.α.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε Σάββατο στις 22:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH χρονιά έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο, το Παγκόσμιο Κύπελλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκτάκτως την Τετάρτη στις 23:00 με τον Πάνο Βόγλη και τη Μαρία Ζαφειράτου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πρώτες αναμετρήσεις έρχονται το διήμερο 3-4 Ιανουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τον Γιώργο Λιανό στην θέση του παρουσιαστή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑCause we ’re happy!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το Νίκο Κοκλώνη στην παρουσίαση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory