Cosmote TV: Aύξηση 3% για τους συνδρομητές που ανήλθαν σε 643 χιλιάδες
Η εταιρεία αξιοποιεί την προηγμένη πλατφόρμα streaming, ενώ συνεχίζει να επενδύει προκειμένου να παρέχει πλούσιο τηλεοπτικό περιεχόμενο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία αξιοποιεί την προηγμένη πλατφόρμα streaming, ενώ συνεχίζει να επενδύει προκειμένου να παρέχει πλούσιο τηλεοπτικό περιεχόμενο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμμετείχε στην πλήρη κάλυψη του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Κατάρ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα για τις νέες σειρές: Dark Winds, School Spirits & Wolf Pack
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτη επιλογή για τους ακροατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Σάββατο 25/2 στις 20:30 το ντέρμπι αιωνίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντικές αναμετρήσεις σε Super League και μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένας μεγάλος τυχερός με τον/την συνοδό του θα βρεθούν στην Βιέννη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την Ιωάννα Βάσσου στην παρουσίαση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάθε Δευτέρα στις 23:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην εποχή της αβεβαιότητας όλα είναι πιθανό να συμβούν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απόψε στις 22:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory