Kομισιόν: Καλεί να επιτρέψει η Ελλάδα σε συνδρομητικές πλατφόρμες την επένδυση σε ελεύθερα κανάλια
Νέα δεδομένα θα δημιουργηθούν για την αγορά της ελεύθερης τηλεόρασης στην χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα δεδομένα θα δημιουργηθούν για την αγορά της ελεύθερης τηλεόρασης στην χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη λήψη μέτρων άμεσα ώστε να σταματήσει η έκθεση της 12χρονης ανήλικης, που υπέστη σεξουαλική κακοποίηση και εκμετάλλευση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ζήτησε με επείγουσα επιστολής προς το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης η Γενική Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, ως αρμόδια αρχή για θέματα παιδικής προστασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα κορυφαία πρωταθλήματα στα κανάλια της Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ειδική εκπομπή αφιερωμένη στον Έλληνα Ολυμπιονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επικεφαλής των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ομίλου στην χώρα μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ακόμη 70 σπουδαίες αναμετρήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο δεύτερος κύκλος έρχεται με 11 νέα επεισόδια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα εβδομαδιαία αθλητικά highlights των καναλιών COSMOTE SPORT
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κλήρωση για τα Προκριματικά του Euro 2024 και τους αντιπάλους που θα μάθει η Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλα τα επεισόδια του πρώτου κύκλου διαθέσιμα στην πλατφόρμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωτιά στο σύνολο κοινού και στο δυναμικό κοινό 18-54
Άφησε πίσω τον ανταγωνισμό τουλάχιστον 7,2 μονάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory