
«Ο δρόμος προς το Euro»: Πρεμιέρα το Σάββατο 24/04, στον ANT1
Η αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου έχει ξεκινήσει και ο ΑΝΤ1 σας βάζει στο κλίμα με την εκπομπή «Ο δρόμος προς το Euro»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου έχει ξεκινήσει και ο ΑΝΤ1 σας βάζει στο κλίμα με την εκπομπή «Ο δρόμος προς το Euro»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δημιουργικό υπογράφει ο Art Director Λάμπρος Λάλος με τη στήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Marketing της ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα σημαντικότερα πρωταθλήματα γκολφ στον πλανήτη επιστρέφουν το 2021 αποκλειστικά στα κανάλια Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο pop-up κανάλι με τη σφραγίδα του Mad, θα ταξιδέψει τους συνδρομητές της Nova σε αγαπημένες κινηματογραφικές εμπειρίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αστέρια της Τρέισερ Μιλάνο της σεζόν 1986-1987 συναντιούνται και συνδέουν το ένδοξο παρελθόν της ομάδας με το παρόν της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα Play Off και τα Play Out που θα κρίνουν πολλά ξεκινούν και τα κανάλια Novasports θα είναι εκεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις περισσότερες υποψηφιότητες φέτος συγκεντρώνει η Beyonce, που διεκδικεί 9 βραβεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι φίλοι του ποδοσφαίρου θα μπουν στο κλίμα της τελευταίας αγωνιστικής, από τις 17:00 στο Novasports1HD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑPop-up κανάλι COSMOTE CINEMA OSCARS: Πρεμιέρα με την εκπομπή «OSCARS’ Nominations»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣαρωτική η τηλεθέαση του Survivor
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «ΒΙΝΥΛΙΟ» επέστρεψε στο OPEN με ένα μεγάλο πάρτυ - δώρο στους τηλεοπτικούς του φίλους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει τη Γενική Εμπορική Διεύθυνση των Ψηφιακών Mέσων της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory