ANT1+: Αποκλειστικά η νέα σειρά «Γέφυρα»
Οι δολοφόνοι δεν έχουν πατρίδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι δολοφόνοι δεν έχουν πατρίδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότεροι από 1.170.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν για τουλάχιστον 1 λεπτό την Τρίτη 17 Μάιου 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι Πειραιώτες θα "παίζουν μπάλα" στα κανάλια της Cosmote μέχρι το 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έρχεται να καθηλώσει το τηλεοπτικό κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μην χάσετε και το φινάλε στα Play Offs της Super League Interwetten, στη La Liga Santander και στη Ligue 1, αλλά και τον τελικό του Κυπέλλου Γερμανίας, Φράιμπουργκ - Λειψία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο φετινός τελικός του 66ου διαγωνισμού τραγουδιού συγκέντρωσε το 52,5 % των τηλεθεατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πιο επιτυχημένη πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης στην Νοτιανατολική Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρία προειδοποίησε ότι οι αυξήσεις σε μισθούς και τα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού ίσως να πιέσουν τα οικονομικά της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το docudrama, σε σκηνοθεσία Γιώργου Γκικαπέππα, αποτελείται συνολικά από 15 επεισόδια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας άφησαν πίσω τον ανταγωνισμό κατά 6,6 μονάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ταινία είναι βασισμένη στην ζωή των Αντετοκούνμπο και στο ταξίδι της οικογένειας από τη Νιγηρία στην Ελλάδα και από εκεί στις ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σενάριο της σειράς είναι βασισμένο στο ομότιτλο best seller βιβλίο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory