
Το Κύπελλο Γαλλίας κρίνεται στα κανάλια Novasports
Όλες οι αναμετρήσεις είναι νοκ άουτ και σε περίπτωση ισοπαλίας ακολουθεί παράταση και, εφόσον χρειαστούν, πέναλτι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλες οι αναμετρήσεις είναι νοκ άουτ και σε περίπτωση ισοπαλίας ακολουθεί παράταση και, εφόσον χρειαστούν, πέναλτι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του αφιερώματος του καναλιού για τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 240.000 νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ στα δυναμικά κοινά 18-54 σημείωσε τον Φεβρουάριο μέσο όρο 22%, ακόμα πιο ψηλά και από τον Ιανουάριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε βράδυ από τις 21:30, οι συνδρομητές της Nova θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν δύο ταινίες που έχουν αποσπάσει βραβεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πιο πρωτότυπη και απρόσμενη ενέργεια πήρε σάρκα και οστά ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙστορικές ομάδες της Ευρώπης που αποτελούν… Blue Chips στο μπασκετικό Χρηματιστήριο Αξιών, υπόσχονται μεγάλες συγκινήσεις και σπουδαίες μπασκετικές αναμετρήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Λευτέρης Αραπάκης παρουσιάζει την κοινωνική επιχείρηση ΕΝΑΛΕΙΑ, όταν η ανεργία είχε εκτιναχθεί στο 29%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜην χάσετε και τους αγώνες (20-22/2) Ατρόμητος – ΑΕΛ, ΑΕΚ – Αστέρας Τρίπολης, ΠΑΟΚ – ΠΑΣ Λαμία, Βόλος ΝΠΣ – Απόλλων Σμύρνης, Car.gr ΠΑΣ Γιάννινα – ΟΦΗ, Παναιτωλικός - Παναθηναϊκός για την 23η αγωνιστική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία του με τον ΑΝΤ1 αρχίζει με την παρουσίαση της «Φάρμας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νέοι συνδρομητές θα έχουν δωρεάν τα τέλη ενεργοποίησης και την εγκατάσταση και όλο τον εξοπλισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συμφωνία εκτελείται ως πρόσθετη εξαγορά σε αυτή της Vivacom, του βουλγαρικού παρόχου της United Group
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory