
«ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ» και σε PODCAST από το SOUNDIS.GR
Nέα επεισόδια με θέμα τις αγαπημένες σε όλους «Άγριες Μέλισσες»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα επεισόδια με θέμα τις αγαπημένες σε όλους «Άγριες Μέλισσες»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο VICE μέσα από τη συνεργασία του με τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα SOUNDIS.GR επιλέγει ένα νέο μέσο ενημέρωσης και διευρύνει τα ψηφιακά σημεία δραστηριοποίησής του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κανάλια Novasports φρόντισαν να εξασφαλίσουν για τους συνδρομητές τους, τις μεταδόσεις του Κυπέλλου Τουρκίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εμπορική εκμετάλλευση /αξιοποίηση του Διαφημιστικού Χρόνου των Αγώνων Ποδοσφαίρου της δεύτερης εθνικής κατηγορίας την σεζόν 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ακόμη μεγάλο ντέρμπι του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου παίζει non stop στα κανάλια Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα πλατφόρμα SOUNDIS.GR βρίσκεται στο αέρα εδώ και μία εβδομάδα και μετράει πάνω από 150.000 προβολές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ANT1 για ακόμα μία χρονιά στήριξε έμπρακτα τις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ θεματολογία της εκπομπής καλύπτει όλους τους τομείς δράσης κοινωνικής προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα σκανδιναβικά διαμάντια λάμπουν στη δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 1η διαδικτυακή πλατφόρμα στην Ελλάδα που εξειδικεύεται σε ηχητικό περιεχόμενο προσφέροντας την απόλυτη ακουστική εμπειρία είναι πλέον γεγονός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το Orzene Beer Rescue 7 σε 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η δημιουργία της online πλατφόρμας υπηρεσιών και εφαρμογών ««SOUNDIS»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory