«ATLANTA»: Επιστρέφει στο FOX με νέο κύκλο επεισοδίων
Ο δεύτερος κύκλος της σειράς, είχε 14 υποψηφιότητες για βραβεία Emmy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο δεύτερος κύκλος της σειράς, είχε 14 υποψηφιότητες για βραβεία Emmy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή την επέτειο των εκατό χρόνων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αποκλειστικά στη Nova η μεγάλη πρεμιέρα του «F9: THE FAST SAGA»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεχωρίζουν τα Άρης – ΠΑΟΚ, ΠΑΣ Γιάννινα – ΑΕΚ, Παρί Σεν Ζερμέν – Μαρσέιγ και Σεβίλλη – Ρεάλ Μαδρίτης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα σειρά του Γιώργου Καπουτζίδη κάνει πρεμιέρα με διπλό επεισόδιο στις 12 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εμπλουτίζει περαιτέρω το ήδη πλούσιο περιεχόμενο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο εισιτήρια για όλες τις αναμετρήσεις του Final 4
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα streaming πλατφόρμα μέσα από τον ιστότοπο antennaplus.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αφορούσε υπηρεσίες διαφημιστικής εκστρατείας και παραγωγής διαφημιστικών ταινιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έναρξη συνεργασίας με την eMedia Monitor GmbH
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κάλυψη ξεπέρασε τους 1,8 εκατομμύρια τηλεθεατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 11 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory