Novasports: Πανδαισία με Ολυμπιακός – ΑΕΚ και πάνω από 70 αγώνες
Ξεχωρίζουν η EuroLeague με τους «αιώνιους», το Ίντερ - Ρόμα και το ισπανικό «El Clasico»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεχωρίζουν η EuroLeague με τους «αιώνιους», το Ίντερ - Ρόμα και το ισπανικό «El Clasico»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Αργύρης Τζικόπουλος, Γενικός Διευθυντής του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων είναι προσκεκλημένος της Αθηνάς Γιόγιακα στην εκπομπή «Προσφέρω», που μεταδίδεται από το Πρώτο Πρόγραμμα και τη Φωνή της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωτιά σε όλες τις κατηγορίες κοινού και άνοδος στα ποσοστά τον Ιανουάριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Μουρμούρα» και «Σασμός» φέρνουν το prime time του Alpha στην πρώτη θέση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεχώρισε με σαφή διαφορά απέναντι στους ανταγωνιστές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έρχονται τον Φεβρουάριο στο πρόγραμμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
8,7 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μεγάλη "μάχη" του Έλληνα τενίστα με τον Ρώσο πρωταθλητή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινά σε 42 νέες χώρες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κανάλι «Novastars», «O Πατέρας», νέες σειρές & αφιέρωμα στον Άγιο Βαλεντίνο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
17-21 Ιανουαρίου η πιο "δυνατή" εβδομάδα της σεζόν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Νότης Παρασκευόπουλος, εκπρόσωπος του προγράμματος «θάλλω» - το γήρας με χαμόγελο, είναι προσκεκλημένος της Αθηνάς Γιόγιακα στην εκπομπή «Προσφέρω», που μεταδίδεται το Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022 στις 15:00 από το Πρώτο Πρόγραμμα και τη Φωνή της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory