
Στο Vodafone TV το Friends: The Reunion
Το καστ της σειράς τα «Φιλαράκια» επανενώνεται για να γιορτάσει μοναδικά την επιτυχημένη σειρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο καστ της σειράς τα «Φιλαράκια» επανενώνεται για να γιορτάσει μοναδικά την επιτυχημένη σειρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον Αντ1 κατέληξε το Μουντιάλ του 2022, όπως ανακοίνωσε και επίσημα το κανάλι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην συνεργασία του με τον Χρήστο Κόμπο ανακοίνωσε και επίσημα ο Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «Glam Wars» έρχεται στο OPEN και η μάχη της ομορφιάς ξεκινάει δυναμικά, στο νέο διαγωνιστικό show που θα προβάλλεται καθημερινά, από τη νέα σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ COSMOTE TV προχώρησε σε μια πιλοτική εφαρμογή, που περιελάμβανε την απομακρυσμένη διαχείριση 2 ρομποτικών καμερών και την μετάδοση εικόνας και ήχου, μέσω COSMOTE 5G
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια άλλη μια χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά τη συμφωνία με τη FIBA μέχρι το 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροχωρούν στη μεγαλύτερη συνεργασία που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα Περισσότερες από 350 live μεταδόσεις αγώνων κάθε σεζόν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλήνια τηλεοπτική πρεμιέρα κάνει το ερωτικό-ψυχολογικό θρίλερ «42οC»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου από τη νέα σεζόν και για τις επόμενες 5 θα είναι στα κανάλια Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιο θα είναι το αντίτιμο για τις δυο διοργανώσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικράτησε στην «μάχη» για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Παγκόσμιου Κυπέλλου για το 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory