
COSMOTE TV: Επιστροφή στην αγωνιστική δράση και για την Premier League
Με την Premier League, ολοκληρώνεται η επιστροφή των κορυφαίων πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου της Ευρώπης, που προβάλλει σε αποκλειστικότητα η COSMOTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την Premier League, ολοκληρώνεται η επιστροφή των κορυφαίων πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου της Ευρώπης, που προβάλλει σε αποκλειστικότητα η COSMOTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜην χάσετε (9-10/6) τους ημιτελικούς αγώνες Σααρμπρύκεν – Λεβερκούζεν και Μπάγερν Μονάχου – ‘Αιντραχτ Φρανκφούρτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΕΡΤ ανταποκρίθηκε στην ανάγκη για σωστή ενημέρωση των παιδιών σχετικά με τον κορωνοϊό και την προστασία της υγείας τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «Ώρα των Πρωταθλητών» στη σέντρα των Play Off
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δήλωσαν στελέχη της Nova σχολιάζοντας προτάσεις παραγόντων του ελληνικού ποδοσφαίρου, αναφορικά με αύξηση του αριθμού των ομάδων στη Super League 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία από τις καλύτερες τηλεοπτικές σειρές όλων των εποχών έρχεται στο Nova On Demand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλέον, το Novaflix, είναι συμβατό και με όλα τα μοντέλα τηλεοράσεων Turbo-X με λειτουργικό σύστημα Android TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν έχουν να κάνουν μόνο με την τηλεθέαση αλλά κυρίως με το ανθρώπινο δυναμικό, τις καινοτόμες επενδύσεις, τις φιλανθρωπικές δαπάνες και τις σημαντικές διακρίσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρωτότυπο τηλεπαιχνίδι γνώσεων ξεκινά στις 8 Ιουνίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κωνσταντίνα Κουτρούλη ανέλαβε Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Marketing και Εμπορικής Εκμετάλλευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα ονόματα που καταλαμβάνουν τις θέσεις των προϊσταμένων στην ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το trailer της φετινής σεζόν, 2019-2020, της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory