
«Αγγελική»: Με πρωτιές ολοκληρώθηκε η σεζόν της επιτυχημένης σειράς
Πρώτη η «Αγγελική» - Συγκλονιστικό το φινάλε της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη η «Αγγελική» - Συγκλονιστικό το φινάλε της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉδη στον «αέρα» η νέα εικόνα- Συνεργασία με την Cream- Rascal
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ολυμπιακός θα δώσει έξι δυνατά φιλικά παιχνίδια σε διάστημα 8 ημερών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cosmote Μεγάλος Χορηγός του «Ράλλυ των Θεών»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αυξηµένη κινητικότητα της ΕΙΙΡΑ και τις συζητήσεις που πραγματοποιούνται προς την κατεύθυνση της τακτοποίησης του ραδιοφωνικού ρυθµιστικού τοπίου αποκαλύπτει η νέα πρόεδρός της, Αλεξάνδρα ∆ασκαλοπούλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πλατφόρμα της Nova το Γερμανικό πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού DTM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία θα προβληθεί σε A’ τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στα κανάλια COSMOTE CINEMA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σωτήρης Πετρόπουλος μιλά με την Αθηνά Γιόγιακα για το διαγωνισμό πράσινων ιδεών «Green Ideas Greece 2021».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική νέα συμφωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγαλύτερη γιορτή του ποδοσφαίρου στη Νότια Αμερική έρχεται τον Ιούνιο στο OPEN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χρύσα Λιάρου αναλαμβάνει τη θέση της Εμπορικής Διευθύντριας του MEGA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου θα μεταδοθεί από ένα ιδιωτικό κανάλι, τον ΑΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory