
ΕΡΤ: Nέα εμπορική πολιτική για το 2019
Τι θα ισχύει για την παροχή εκπτώσεων σε διαφημιζόμενους και διαφημιστικές εταιρείες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι θα ισχύει για την παροχή εκπτώσεων σε διαφημιζόμενους και διαφημιστικές εταιρείες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάνει πρεμιέρα ταυτόχρονα με την Αμερική - με ελληνικούς υπότιτλους- και αποκλειστικά στα κανάλια Novacinema.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νέες σειρές θα προβάλλονται στο κανάλι COSMOTE CINEMA 4HD και θα είναι διαθέσιμες on demand στην υπηρεσία COSMOTE TV PLUS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλό ποσοστό τηλεθέασης σημειώνει η εκπομπή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Nova προχώρησε σε έναν απολογισμό των προτιμήσεων των συνδρομητών της μέσω της υπηρεσίας Nova On Demand!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλλαξε τον τρόπο που βλέπουμε τηλεόραση δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο Vodafone TV εμπλουτίζεται με τη νέα On Demand υπηρεσία του Nickelodeon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔήλωση του υφυπουργού με αφορμή την δημοσίευση των αποφάσεων του ΣτΕ, με τις οποίες απορρίφθηκαν οι αιτήσεις των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπεκτείνει την αποκλειστική συνεργασία με την HBO με το High Definition κανάλι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς προσφέρουν ολοένα περισσότερο τις εκπομπές τους στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ιταλικό πρωτάθλημα «παίζει μπάλα» στα κανάλια Novasports και χορηγός μετάδοσης είναι η bwin.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται για 4η τηλεοπτική σεζόν η παραγωγή του SBC που προβάλλεται από τον ATTICA TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory