Σύσκεψη για την προβολή του χάρτη πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς
Παρέστησαν διευθυντικά στελέχη των τηλεοπτικών σταθμών, στελέχη της Γ.Γ.Π.Π καθώς και της Ειδικής Γραμματείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρέστησαν διευθυντικά στελέχη των τηλεοπτικών σταθμών, στελέχη της Γ.Γ.Π.Π καθώς και της Ειδικής Γραμματείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eμπλουτίζεται με νέα χαρακτηριστικά για να χαρίσει στους συνδρομητές του ακόμα περισσότερες δυνατότητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To νέο κανάλι θα μεταδίδει το πρόγραμμά του μόνο μέσω διαδικτύου (μέχρι την έκδοση της άδειας γενικού περιεχομένου από το ΕΣΡ), από τις 16:00 έως τις 12:00 το βράδυ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το φάσμα των συχνοτήτων στα UHF, αναμένεται να δοθεί στις τηλεπικοινωνίες για τα 5G δίκτυα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Παρασκευή 3 Μαΐου και την Κυριακή 5 Μαΐου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επίσκεψη στην έδρα των Nu Boyana Film Studios στη Βουλγαρία πραγματοποίησε ο υφυπουργός ΨΗΠΤΕ, Λευτέρης Κρέτσος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημείωσε νέα άνοδο στην τηλεθέαση τον μήνα Απρίλιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτη τερμάτισε τον μήνα Απρίλιο η καθημερινή δραματική σειρά του ΑΝΤ1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ιστορία της γέννησης του Παλαιοπωλείου των Αστέγων ξεκινά όταν ο 68χρονος, βρέθηκε χωρίς δουλειά και σπίτι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την επέκταση των γραφείων της στην πόλη της Νέας Υόρκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα ξεχωριστό event για το 1ο επεισόδιο του πολυαναμενόμενου τελευταίου κύκλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory