Ραδιόφωνο: Τα πρώτα ευρήματα της νέας έρευνας MRB-Global Link
Την διεξάγουν οι δύο εταιρείες με τη συνεργασία και επιστημονική εποπτεία του Παντείου Πανεπιστημίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την διεξάγουν οι δύο εταιρείες με τη συνεργασία και επιστημονική εποπτεία του Παντείου Πανεπιστημίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα σειρά επιστρέφει στο Cosmote History HD με καινούργιο επεισόδιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε εμπορική συμφωνία, με στόχο την ένταξη του Cosmote History HD στο μπουκέτο καναλιών της συνδρομητικής πλατφόρμας Cytavision στην Κύπρο, προχωρούν η Cosmote TV και η Cyta.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Nova γιόρτασε την ολοκλήρωση των γυρισμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 γεμίζει με πίστη, ελπίδα και δύναμη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξαιρετική απόδοση έχει η prime time ζώνη του καναλιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με δύο νέες εκπομπές ενισχύεται το καθημερινό πρόγραμμα του ενημερωτικού ραδιοφώνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις πρόσφατες εξελίξεις σχετικά με την υπογραφή κλαδικής συλλογικής σύμβασης εργασίας αναφέρεται ο Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Κινηματογράφου - Τηλεόρασης - Βίντεο και Πολυμέσων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To πολυαναμενόμενο reboot της θρυλικής sci-fi σειράς των 60’s έρχεται τον Απρίλιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
12 νέα επεισόδια αναδεικνύουν ιστορίες ανθρώπων και φαινόμενα της ελληνικής κοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aνανέωσε τα αποκλειστικά τηλεοπτικά δικαιώματα της διοργάνωσης στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory