Η ΕΡΤ δημιουργεί την πρώτη ομάδα fact checking στην Ελλάδα
Σκοπός της ομάδας έργου – η οποία λειτουργεί προς το παρόν πιλοτικά – είναι η συστηματική αξιοποίηση των παραδοσιακών δημοσιογραφικών εργαλείων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σκοπός της ομάδας έργου – η οποία λειτουργεί προς το παρόν πιλοτικά – είναι η συστηματική αξιοποίηση των παραδοσιακών δημοσιογραφικών εργαλείων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κωμική σειρά «Σ’ αγαπώ - Μ’ αγαπάς» με την Δήμητρα Παπαδοπούλου και τον Θοδωρή Αθερίδη επιστρέφει, 17 χρόνια μετά την πρώτη προβολή της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην ανακοίνωσή τους αναφέρουν τη δική τους οπτική ξεκαθαρίζοντας τι ακριβώς συνέβη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τις αρχές Μαρτίου θα μεταδίδει τα shows Raw και SmackDown
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι ταινίες που έρχονται σε α' τηλεοπτική προβολή στα κινηματογραφικά κανάλια της Nova κυριάρχησαν και στα βραβεία της 72ης Απονομής των Βραβείων BAFTA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτο για ακόμη μία Κυριακή τερμάτισε στους πίνακες τηλεθέασης το σόου μεταμορφώσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δείτε την Τρίτη 12 Φεβρουαρίου στις 19:00 τα Βραβεία του ΠΣΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το MAD VALENTINE HITS θα προβάλλεται αποκλειστικά από την COSMOTE TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Nova εξασφάλισε ταινίες και τηλεοπτικό περιεχόμενο πρώτης προβολής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΕΡΤ φέρνει σε καθημερινή βάση, 24 ώρες το 24ωρο, το πιο πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο, ελεύθερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον Ιανουάριο το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων πέτυχε το υψηλότερο του ποσοστό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την έναρξη του B' μισού της τηλεοπτικής σεζόν, είναι πρώτος στο δυναμικό κοινό με 16,1%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory