Τo Mad δημιουργεί περιεχόμενο για τη Nivea
H Nivea συνεργάστηκε με το MAD για τη δημιουργία ειδικού βίντεο περιεχομένου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Nivea συνεργάστηκε με το MAD για τη δημιουργία ειδικού βίντεο περιεχομένου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ, με πρόεδρο τον Χριστόφορο - Ευτύχιο Λεοντή (μουσικοσυνθέτη).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Nova έχει ετοιμάσει ένα πλούσιο χριστουγεννιάτικο πρόγραμμα για όλο τον Δεκέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αιτία είναι η λανθασμένη σήμανση καταλληλότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρεμιέρα της σειράς Designated Survivor, κινηματογραφικά blockbuster και πολυβραβευμένες ταινίες ξεχωρίζουν αυτή την εβδομάδα στο πρόγραμμα της COSMOTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τo επόμενο κεφάλαιο της σειράς Sons of Anarchy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
"Βρισκόμαστε σε μία αισιόδοξη κινητικότητα στον χώρο της οπτικοακουστικής βιομηχανίας" δήλωσε ο υφυπουργός ΥΨΗΠΤΕ, Λευτέρης Κρέτσος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H COSMOTE TV αναβαθμίζει την υπηρεσία COSMOTE REPLAY TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ πρόκειται να αναλάβει ο Γιάννης Δρόσος, δικηγόρος και καθηγητής Νομικής και πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι επικαιροποιημένοι κανόνες προλειαίνουν το έδαφος για δικαιότερο κανονιστικό περιβάλλον όσον αφορά ολόκληρο τον οπτικοακουστικό τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα συνέδριο όπου αναδεικνύονται οι σημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο έντυπος Τύπος, αλλά και η δυναμική που έχει ο Τύπος της Περιφέρειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory