
Στην Cosmote TV ο τελικός του UEFA Europa League, Τότεναμ-Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ
Με ειδικές εκπομπές, αφιερώματα, συνεντεύξεις και αποστολή στο Μπιλμπάο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ειδικές εκπομπές, αφιερώματα, συνεντεύξεις και αποστολή στο Μπιλμπάο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που επιβάλλεται τέτοια ποινή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 18 Μαΐου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη Σίσσυ Χρηστίδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα κινηματογραφικό ταξίδι μέσα από το φαγητό,τον πολιτισμό και την ιστορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ιστορία του Final Four της EuroLeague γράφεται στα ελληνικά με Παναθηναϊκό AKTOR και Ολυμπιακό και θα κριθεί αποκλειστικά στο Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις συλλήψεις και στο επίκεντρο της επιχείρησης βρίσκεται γνωστός επιχειρηματίας της Άρτας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοωMAD, καλείται να σχεδιάσει και να υλοποιήσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ 360°
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Οι μεγαλύτερες επιτυχίες όλων των εποχών»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 18/05 στις 10:00 το πρωί με την Ελένη Πετρουλάκη αποκλειστικά στο ACTION 24.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Nova, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα για περισσότερα από 20 χρόνια την ελληνική κινηματογραφική βιομηχανία με περισσότερες από 145 συμπαραγωγές κινηματογραφικών ταινιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Όλα τα περιφερειακά ΜΜΕ χτυπιούνται αλύπητα”, δήλωσε ο κ. Γιώργος Μιχαλόπουλος Πρόεδρος ΣΗΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory