To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι 20 πιο κερδοφόρες (κέρδη προ φόρων) διαφημιστικές εταιρείες το 2018

Οι 20 πιο κερδοφόρες (κέρδη προ φόρων) διαφημιστικές εταιρείες το 2018


Θετικό στοιχείο για τον κλάδο η καταγραφή κερδοφόρου προ φόρου αποτελέσματος  για το 2018, με τις 20 πιο κερδοφόρες εταιρείες να σημειώνουν σημαντική ενίσχυση των κερδών προ φόρων τους σε σχέση με το 2017.

Αναλυτικότερα:

Οι 20 πιο κερδοφόρες (κέρδη προ φόρων) διαφημιστικές εταιρείες για το 2018 κατέγραψαν συνολική κερδοφορία προ φόρων ύψους 9,6 εκατ. ευρώ (+ 27,71% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017).

Η κατάταξη με κριτήριο τα κέρδη προ φόρων του 2018 είναι η εξής: την πρώτη πεντάδα αποτελούν (με σειρά κατάταξης) οι: Spot Thompson (2,48 εκατ. ευρώ και άνοδος 128,96% ), Cream (883.548 ευρώ και άνοδος 36,75%), BBDO (823.031 ευρώ και άνοδος 17,04%), Ιsobar-Iprospect (705.299 ευρώ και άνοδος 2,94%) και Orange (575.198 ευρώ και αύξηση 5,75%).

Θα πρέπει να σημειωθεί πως από την εξέταση 52 διαφημιστικών εταιρειών η συνολική κερδοφορία (κέρδη προ φόρων) που κατέγραψε η αγορά για το 2018 διαμορφώθηκε στα 7,7 εκατ. ευρώ (-12,43% σε σχέση με το 2017). Θετικό στοιχείο πως 44 εταιρείες είχαν κερδοφόρο προ φόρων αποτέλεσμα για το 2018 (ως ποσοστό επί του δείγματος 84,62%) και μόλις 8 εταιρείες (ως ποσοστό 15,38%) κατέγραψε ζημίες προ φόρων.

Δείτε τον πίνακα με τις 20 πιο κερδοφόρες (κέρδη προ φόρων) διαφημιστικές εταιρείες: