Optimal: Nέα εταιρική ταυτότητα
Σκοπός είναι να επικοινωνείται με έναν σύγχρονο τρόπο η ολιστική προσέγγιση που εφαρμόζει, για να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά και καινοτομικά στις ανάγκες των πελατών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σκοπός είναι να επικοινωνείται με έναν σύγχρονο τρόπο η ολιστική προσέγγιση που εφαρμόζει, για να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά και καινοτομικά στις ανάγκες των πελατών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αξία, ισορροπία, αρμονία, ένωση και ισχύς είναι τα στοιχεία που καθόρισαν τη μορφή του νέου λογοτύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή τα εγκαίνια της πρώτης πτήσης της Qatar Airways την Τρίτη 7 Ιουνίου 2022 από Ντόχα προς Σαντορίνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ευθυγραμμισμένη με τη δέσμευσή τους για την ενεργειακή μετάβαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα επικοινωνία έρχεται να σηματοδοτήσει και μια νέα εποχή για το brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Λουξ και η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία στοχεύουν στο να διοργανώσουν μία κορυφαία γιορτή του ποδοσφαίρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Accenture ανακοινώνει ότι η Accenture Interactive μετονομάζεται πλέον σε Accenture Song.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Λένα Πλαΐτη, μέχρι σήμερα Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Παπαστράτος, αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικής Διευθύντριας Επικοινωνίας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό μήνυμα το «Σε κάθε στιγμή φροντίδας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσιάστηκε η νέα εταιρική ταυτότητα Brands In Greece του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ) κατά τη διάρκεια της 32ης Γενικής Συνέλευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώνει την επαγγελματική του διαδρομή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αλλαγή ονόματος για την ομάδα handball.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory