Νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία για την Παγκρήτια Τράπεζα
Η Παγκρήτια Τράπεζα αλλάζει πρόσωπο και γίνεται… στήριγμα σ’ έναν κόσμο που αλλάζει, με τη συμβολή της Cicero Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η Παγκρήτια Τράπεζα αλλάζει πρόσωπο και γίνεται… στήριγμα σ’ έναν κόσμο που αλλάζει, με τη συμβολή της Cicero Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η Action Global Communications διευρύνει περαιτέρω το πελατολόγιό της στην Ελλάδα, με τη σύναψη νέας συνεργασίας με το ενεργειακό ποτό Hell Energy
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η H+K Strategies (WPP Group) ανέλαβε την επικοινωνία της εκδήλωσης του Facebook “Boost Your Business (BYB)” που πραγματοποιήθηκε στη Helexpo στο πλαίσιο της 83ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η IKON Porter Novelli ξεκίνησε συνεργασία με την Novartis, αναλαμβάνοντας τις υπηρεσίες Γραφείου Τύπου για τον τομέα Ογκολογίας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η Communication Effect ήταν η μεγάλη νικήτρια, μετά από spec, για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα Επικοινωνία της εταιρίας GAP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        
            
            
        Την επικοινωνία της εφημερίδας Μακεδονία και του portal makthes.gr αναλαμβάνει η Minds.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Στην Yes. Positive Communication ανέθεσε το NJV Athens Plaza τον σχεδιασμό της στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων του ξενοδοχείου και των επιμέρους τμημάτων του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. μετά από 17 χρόνια λειτουργίας ανανεώνει την εικόνα της υιοθετώντας μια νέα, σύγχρονη και δυναμική εταιρική ταυτότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η δεύτερη καλύτερη θέση φήμης κατά το 2017 για την INTERAMERICAN, μεταξύ όλων των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και στο πλαίσιο του έγκριτου θεσμού των «Famous Brands» για την Ελλάδα, ήλθε να συμπληρώσει για την εταιρεία μια σειρά συνεχών διακρίσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η jetdrops ξεκινά τη συνεργασία της με τη Vans, αναλαμβάνοντας την επικοινωνία του brand συνολικά για την ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Η Minds αναλαμβάνει τη διαχείριση της online επικοινωνίας της εταιρίας ΒΙΚΟΣ Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory