Στη Minds η Ιωνική Σφολιάτα Α.Ε.
Με επίκεντρο την αύξηση του brand awareness, ανανεώνει την ταυτότητα του brand και εγκαινιάζει μια νέα εποχή δυναμικής παρουσίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επίκεντρο την αύξηση του brand awareness, ανανεώνει την ταυτότητα του brand και εγκαινιάζει μια νέα εποχή δυναμικής παρουσίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πλάνο συνεργασίας περιλαμβάνει τον προγραμματισμό και τη στρατηγική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η επιλογή έγινε έπειτα από διεξαγωγή spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το διετές πλάνο προβλέπεται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την LB του Publicis Groupe Greece επέλεξε η FG Europe μετά από spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αλλαγή του ονόματος από Wind σε “Nova” θα σηματοδοτήσει την ολοκλήρωση της συγχώνευσης μέχρι το τέλος του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το CHOCOLATE ACADEMY Center Athens φιλοξένησε το φετινό Global Chef Seminar και 70 chefs από όλο τον κόσμο βρέθηκαν στην Ελλάδα παρουσιάζοντας νέα trends, τεχνικές και συνταγές και, φυσικά, τον ατελείωτο κόσμο της σοκολατένιας απόλαυσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλυτικά το ΔΣ του συνδέσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με στόχο την ανάδειξη της ιστορίας της Michelin και της άμεσης σύνδεσής της με τα γνωστά Αστέρια γαστρονομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πραγματοποιήθηκε στην Γαλλική Πρεσβευτική Κατοικία στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή το λανσάρισμα της καλοκαιρινής συλλογής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εφηύρε νέους τρόπους ζωγραφικής αφήνοντας πίσω του μία διαχρονική εικαστική παρακαταθήκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory