FIN FORUM 2022: Στις 2 Μαρτίου το μεγαλύτερο συνέδριο για τον χρηματοοικονομικό κλάδο
Με τίτλο “Transformation, M&A’s and new business opportunities”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τίτλο “Transformation, M&A’s and new business opportunities”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όπως επίσης και Διεύθυνση Εξυπηρέτησης του Πολίτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παραμένει η δημοσιογραφία επίκαιρη και απαραίτητη; Πώς θα ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη του κοινού;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεταπτυχιακά Επικοινωνίας και Τεχνολογίας από Ευρωπαϊκή Συνέργεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021 στο Metropolitan Expo
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με την Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας και την Ribeye Production
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διαφήµιση ανδροκρατείται και η Δρ Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επικοινωνίας στο Αµερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος γράφει για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στο χώρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας με τον ΠΣΑΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής για το IMC 2021 και γενικός διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρείας Παπαστράτος, μίλησε στο adbusiness για το επικείμενο συνέδριο, που θα είναι αρκετά διαφορετικό από τα προηγούμενα, τους θεματικούς άξονες πάνω στους οποίους θα βασιστεί και τα στοιχεία που είναι ο στόχος να προσφέρει στους συμμετέχοντες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρωμένο πρόγραμμα Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η V+O συμπληρώνει 20 χρόνια πορείας φέτος και οι γενικές διευθύντριές της, που έχουν ζήσει αυτήν τη διαδρομή από την πρώτη στιγμή, μίλησαν στο adbusiness για την εταιρεία που πλέον έχει εξελιχθεί σε έναν όμιλο με διεθνές αποτύπωμα, σημαντικές διακρίσεις, 13 εταιρείες και παρουσία σε 7 διαφορετικές χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory