
ΣΕΒΓΑΠ: Κρατική ανευθυνότητα με θύμα τη φέτα
Δήλωση του προέδρου του ΣΕΒΓΑΠ με αφορμή τα προγράμματα προώθησης της φέτας που ενέκρινε η ΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔήλωση του προέδρου του ΣΕΒΓΑΠ με αφορμή τα προγράμματα προώθησης της φέτας που ενέκρινε η ΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προκηρύσσει διαγωνισμό για το έργο «Υπηρεσίες υποστήριξης για την οργάνωση των δραστηριοτήτων επικοινωνίας και ενημέρωσης του Γραφείου Συνδέσμου στην Ελλάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Publicis One Ελλάδας ιδρύει νέο business unit με εξειδίκευση στις δημόσιες σχέσεις, τα media και stakeholders relations και τα PR events.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick Athens ξεκινά συνεργασία με τη L’Oreal Hellas και συγκεκριμένα με τo Consumers Product Division.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Touchpoint Strategies επέλεξε η Janssen Ελλάδος, Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson, ως στρατηγικό συνεργάτη σε θέματα Επικοινωνίας και Public Affairs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας συμμετέχει, για πρώτη φορά από την ίδρυση του, στο Διοικητικό Συμβούλιο του αντίστοιχου Ευρωπαϊκού φορέα European Advertising Standards Alliance (EASA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid Havas ανέλαβε, μετά από spec, τη διαχείριση του Γραφείου Τύπου της Google στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Minds αναλαμβάνει την διαχείριση της επικοινωνίας του ομίλου Mouzenidis Group, αναφορικά με τους διαφημιστικούς λογαριασμούς της αεροπορικής εταιρείας «Ellinair» και του «Mouzenidis Travel».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Touchpoint Strategies έχει ξεκινήσει συνεργασία με την PUBLIC AFFAIRS & NETWORKS για την προβολή και την οργάνωση του 1ου Forum 2018 «InvestGR – Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Communication Effect ήταν υπεύθυνη επικοινωνίας και διοργάνωσης της τελετής απονομής των βραβείων CAEA 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Reebok, παγκόσμιο fitness και lifestyle brand, διοργάνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ένα μοναδικό event στο Los Angeles.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΩς στρατηγικός συνεργάτης επικοινωνίας της Coca-Cola και του Think Young, για την τριετία 2015-2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory