Συνεργασία της Valuecom με τη Fresh Line
Η εταιρεία φυσικών καλλυντικών FRESH LINE επέλεξε τη VALUECOM για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία φυσικών καλλυντικών FRESH LINE επέλεξε τη VALUECOM για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Παγκρήτια Τράπεζα αλλάζει πρόσωπο και γίνεται… στήριγμα σ’ έναν κόσμο που αλλάζει, με τη συμβολή της Cicero Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Action Global Communications διευρύνει περαιτέρω το πελατολόγιό της στην Ελλάδα, με τη σύναψη νέας συνεργασίας με το ενεργειακό ποτό Hell Energy
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα δεδομένα για το φεστιβάλ γαστρονομίας λόγω της αιφνίδιας επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δίκτυο της MSL ανέλαβε την πραγματοποίηση ενεργειών επικοινωνίας για το φεστιβάλ Golden Drum σε 16 ευρωπαϊκές αγορές σε συνεργασία με τα θυγατρικά της agencies και τα τοπικά γραφεία του Publicis Groupe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η H+K Strategies (WPP Group) ανέλαβε την επικοινωνία της εκδήλωσης του Facebook “Boost Your Business (BYB)” που πραγματοποιήθηκε στη Helexpo στο πλαίσιο της 83ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η L’Oreal Hellas και η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO εγκαινίασαν την Επετειακή Έκθεση ‘Το Θηλυκό Πρόσωπο της Επιστήμης’ στο Μουσείο Μπενάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η IKON Porter Novelli ξεκίνησε συνεργασία με την Novartis, αναλαμβάνοντας τις υπηρεσίες Γραφείου Τύπου για τον τομέα Ογκολογίας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H bluegr Hotels & Resorts προχώρησε σε νέα στρατηγική συνεργασία με την Travelworks Public Relations για την παροχή υπηρεσιών εταιρικής επικοινωνίας και marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Communication Effect ήταν η μεγάλη νικήτρια, μετά από spec, για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα Επικοινωνία της εταιρίας GAP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την επικοινωνία της εφημερίδας Μακεδονία και του portal makthes.gr αναλαμβάνει η Minds.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory