
Σε Weber Shandwick και McCann Worldgroup η Porcelana
Στην ομάδα της Weber Shandwick και του McCann Worldgroup ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας της η Porcelana.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ομάδα της Weber Shandwick και του McCann Worldgroup ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας της η Porcelana.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο μήνυμα που θα συνοδεύει το λογότυπο ουσιαστικά αντανακλά την αυθεντική εμπειρία που προσφέρει η εταιρεία στις κρουαζιέρες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο «Ολυμπιακή Ζυθοποιία – Γεννημένη από Μαγιά Ελληνική» και τη δημιουργική υπογραφή της Unlimited Creativity, υλοποιήθηκε η πρώτη εταιρική καταχώρηση της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εταιρία Solid εμπιστεύτηκε ο όμιλος FF για τη δημιουργία όλων των υλικών επικοινωνίας που συνοδεύουν το νέο πρόγραμμα loyalty του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Weber Shandwick Athens η Εταιρική Επικοινωνία της Teren Management Europe, αποκλειστικού franchisee της Forever 21, σε 9 χώρες στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦίλοι, συνεργάτες και εκπρόσωποι Τύπου παρευρέθηκαν σε ένα αειφόρο πάρτυ μόδας για να γιορτάσουν το λανσάρισμα της συλλογής Η&Μ Conscious Exclusive 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επιμέλεια και υλοποίηση της εκδήλωσης για την παρουσίαση της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ», ανέλαβε η CIVITAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σάκης Ρουβάς επικεφαλής του Προγράμματος ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙΣ με διοργανωτή και υποστηρικτή την H+K Strategies Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέντευξη Τύπου της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για τις Τελετές Αφής και Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας «RIO 2016» και την παρουσίαση του προγράμματος στήριξης της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διήμερο 9 και 10 Απριλίου, «ένα τηλεγράφημα, ξετυλίγει το κουβάρι των συναισθημάτων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 10 Απριλίου το Pierce–Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος προσκαλεί υποψήφιους μαθητές και τους γονείς τους σε μία εκδήλωση γνωριμίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Concept Communication Strategies ανέθεσε ο Όμιλος DISTRIBRANDS το πλάνο Media Relations & Social Media του δημοφιλούς Αυστραλιανού brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory