To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Δυναμική παρουσία της Αθήνας στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ΙΤΒ)

Δυναμική παρουσία της Αθήνας στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ΙΤΒ)

Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης στρατηγικής προβολής και προώθησης του προορισμού, η Αθήνα συμμετείχε μέσω του This is Athens, βασικού πυλώνα της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ITB), που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
 Στην OneTeam η επικοινωνιακή στρατηγική των ΔΕΦΑ και ΕΤΥΦΑ στην Κύπρο

Στην OneTeam η επικοινωνιακή στρατηγική των ΔΕΦΑ και ΕΤΥΦΑ στην Κύπρο

Η εταιρεία επικοινωνίας αναδείχθηκε μέσα από διεθνή διαγωνισμό στρατηγικός συνεργάτης της Δημόσιας Επιχείρησης Φυσικού Αερίου και της θυγατρικής της Εταιρείας Υποδομών Φυσικού Αερίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Avramar: Η Εύα Βουτσινά Group Communications Manager

Avramar: Η Εύα Βουτσινά Group Communications Manager

Θα ηγηθεί της υλοποίησης της νέας εταιρικής κουλτούρας, του οράματος και των αξιών της Avramar, της νέας εταιρείας που σχηματίστηκε από την ένωση του Ομίλου Andromeda και των εταιρειών Νηρέας, Σελόντα και Περσεύς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Όμιλος Σαρακάκη και η Mitsubishi Motors παρέδωσαν το Space Star στον νικητή του GNTM

Ο Όμιλος Σαρακάκη και η Mitsubishi Motors παρέδωσαν το Space Star στον νικητή του GNTM

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Mitsubishi Motors με μεγάλη χαρά ανακοινώνουν ότι παραδόθηκε το κλειδί ενός ολοκαίνουργιου Space Star, στον νικητή που αναδείχθηκε από το Greece Next Top Model 3, Ηρακλή Τσουζίνοφ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Mitsubishi
Σαρακάκης
Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας 2021: Η Vodafone Συνδέει τις Γυναίκες για ένα Καλύτερο Μέλλον

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας 2021: Η Vodafone Συνδέει τις Γυναίκες για ένα Καλύτερο Μέλλον

H Vodafone πρωτοστατεί σε πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική και κοινωνική ζωή, προσφέροντάς τους σημαντικές ευκαιρίες επαγγελματικής εκπαίδευσης και εξέλιξης. Μέσα από πολιτικές, μακροχρόνια προγράμματα και δράσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Vodafone δίνει προτεραιότητα στην Ενδυνάμωση των Γυναικών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Vodafone
Το Ariel λανσάρει την καμπάνια «Για τον πλανήτη μας κάθε Βαθμός Μετράει»

Το Ariel λανσάρει την καμπάνια «Για τον πλανήτη μας κάθε Βαθμός Μετράει»

Το Ariel, από την P&G πιστεύει ότι όλοι μπορούμε να συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ότι κάθε ένας μας μετράει: κάθε μικρή ενέργεια από το σπίτι μας μπορεί να έχει ένα σημαντικό αντίκτυπο στο περιβάλλον μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Womanism 2021: Η Intersport εμπνέει μέσα από ιστορίες διαφορετικών γυναικών

Womanism 2021: Η Intersport εμπνέει μέσα από ιστορίες διαφορετικών γυναικών

Το Womanism είναι μία δημιουργική ενέργεια της INTERSPORT με στόχο την ενδυνάμωση των γυναικών και τη στήριξη τους στην προσπάθεια να ισορροπήσουν τους πολλαπλούς ρόλους τους στην καθημερινότητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Intersport
Nivea Men: Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο πλευρό της Super League

Nivea Men: Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο πλευρό της Super League

Επισφραγίζεται για δεύτερη χρονιά η συνεργασία ανάμεσα στο NIVEA MEN και στην κορυφαία κατηγορία του ελληνικού ποδοσφαίρου, με διαγωνισμούς έκπληξη για όλους τους φιλάθλους

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.