Η Xiaomi Αποκαλύπτει τη Νέα "Alive" Ταυτότητα της Μάρκας
Ανοίγοντας το δρόμο προς την premium κατηγορία και ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας την επόμενη δεκαετία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνοίγοντας το δρόμο προς την premium κατηγορία και ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας την επόμενη δεκαετία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπί 33 χρόνια από την ίδρυση των Special Olympics Hellas, χιλιάδες αθλητές με νοητική αναπηρία, μαζί με τους πολυάριθμους εθελοντές και προπονητές τους, αγωνίζονται με πείσμα, πίστη και αφοσίωση, για να συμβάλλουν στη δημιουργία μίας κοινωνίας ίσων ευκαιριών, αποδοχής, σεβασμού και αλληλεγγύης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά τη Γενική Συνέλευση επισημάνθηκαν, οι αλλαγές που έχουν γίνει ήδη στον κλάδο των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠως οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη μέσα από τα νέα τους επιχειρηματικά μοντέλα;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάσυρση του θησαυρού από τα αρχεία των ημερήσιων περιφερειακών εφημερίδων, είναι μεταξύ των άλλων, αντικείμενο της συνεργασίας του Ιονίου Πανεπιστημίου και του Συνδέσμου Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ferrari Trento θα είναι ο επίσημος χορηγός της Formula 1 για τα επόμενα τρία χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει καθήκοντα Director of Communications and Corporate Responsibility.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡαντεβού στο Πρώτο Πρόγραμμα κάθε Σάββατο στις 15:00, για ένα ενημερωτικό ταξίδι στον όμορφο κόσμο της προσφοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ακόμη «ταξίδι» γεμάτο ελπίδα και αγάπη μέσα από τις αληθινές ιστορίες εννιά ωφελούμενων μαμάδων του προγράμματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H+K Strategies αναγνωρίστηκε ως το κορυφαίο δίκτυο δημοσίων σχέσεων στην περιοχή EMEA για το 2020 κατά τη διοργάνωση των βραβείων Campaign
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή το ορόσημο των δέκα ετών από την κυκλοφορία του JUKE, η Nissan έδωσε σε δέκα φωτογράφους το “ελεύθερο” για να πραγματοποιήσουν μια ξεχωριστή φωτογράφιση με το δημοφιλές compact crossover.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο εμπορικό αποτέλεσμα για τα brands εξασφαλίζεται σήμερα και από τον κοινωνικό τους ρόλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory