Πώς διαμορφώνεται το επικοινωνιακό περιβάλλον στην μετά-κορωνοϊού εποχή;
*Της Αγγελικής Κιοφίρη, Acting Country Manager, Action Global Communications Ελλάδος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ*Της Αγγελικής Κιοφίρη, Acting Country Manager, Action Global Communications Ελλάδος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς πλήγωσε τον κλάδο των εκθέσεων και των event ο Covid-19 και πώς επιχειρείται το restart στο χώρο, τον οποίο µόνο εύκολο δεν µπορεί να χαρακτηριστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ενδοεταιρική επικοινωνία στο επίκεντρο του πρώτου σεμιναρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα Sabre Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEπανασχεδιασμός της μάρκας και ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα της Mindhaus και του Pollfish στην αμερικανική και στις ευρωπαϊκές αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία χορηγεί το 1ο PRCA Virtual International Summit και παρουσιάζει τα αποτελέσματα της έρευνάς της για την επικοινωνία στην μετά-κορονοϊό εποχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύτιμα insights στο νέο intelligence report του διεθνούς δικτύου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 133 υποψηφιότητες, αριθμό ρεκόρ στην ιστορία του θεσμού,
προχωράνε στη φάση αξιολογήσεων τα Corporate Affairs Excellence Awards 2020
Mε τις κρίσιμες αποφάσεις που απαιτούνται εν μέσω της σταδιακής επαναλειτουργίας της αγοράς καταπιάνεται το νέο intelligence report του δικτύου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory