
Purpose Communications: Αναλαμβάνει την στρατηγική επικοινωνία για ΙΝΓΚ και TELETHON
Μέσα από διαγωνισμό
Μέσα από διαγωνισμό
Η συνεργασία, ξεκινάει την 1η Ιανουαρίου 2023, μετά από σχετικό spec, που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα στελέχη της Event Plus μίλησαν στο adbusiness για τις εκδηλώσεις και τα project που ξεχώρισαν μέσα στο 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAφορά μια σειρά ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας και διαχείρισης δημοσίων σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τα Cosmos Sport
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια αποτελείται από 3 digital videos με κύριο μήνυμα ότι με την υγεία μας δεν παίζουμε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι πρότινος κατείχε τον ρόλο της HR Business Consultant στην εταιρεία ERNST & YOUN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το launch της νέας retail exclusive συλλογής PUMA X COCA-COLA στην Ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand αναμένεται να κινηθεί δυναμικά στο κομμάτι της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προκύπτει απο την φετινή μελέτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από δύο χρόνια στη θέση της Διευθύντριας Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις τάσεις και τις προκλήσεις που καταγράφονται στο χώρο του PR παρουσιάζουν τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ, που επισημαίνουν πως είναι στο χέρι της αγοράς να καταστήσει τα σχετικά budgets αδιαπραγμάτευτα και ανελαστικά, όπως θα έπρεπε να «επιβάλλει» η δαρβινική εξέλιξη του κλάδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory