
Η Πηνελόπη Ζαούδη στον Όμιλο Σαράντη
Αναλαμβάνει Communications Manager στο Luxury & Color Cosmetics Division
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει Communications Manager στο Luxury & Color Cosmetics Division
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Συνέδριο αποτέλεσε την τρίτη στάση του Οδοιπορικού Οινοτουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της συνεργασίας η βελτιστοποίηση της επικοινωνίας της Logitech στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει τη δημιουργία περιεχομένου, το performance marketing αλλά και τη διαχείριση της κοινότητας στα social κανάλια του TEDxAthens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την επικοινωνία σε social media και above the line
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Action διοργάνωσε ήδη την πρώτη Συνέντευξη Τύπου του ACCA στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Μαρία Θεµελή έχει δηµιουργήσει τα τελευταία χρόνια τη δική της εταιρεία Στρατηγικής Επικοινωνίας. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο adbusiness µιλάει για τα στοιχεία που κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει αλλά και τις τάσεις στο χώρο της επικοινωνίας και του marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα το «Σε κάθε στιγμή φροντίδας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MSL, το Public Relations Agency του Publicis Groupe, απέκτησε επίσημη παρουσία και στην Ελλάδα. Για τους στόχους αλλά και τη φιλοσοφία της μίλησαν στο adbusiness οι άνθρωποι του Publicis Groupe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα υποστηρίξει επικοινωνιακά και με εθελοντικές δράσεις το έργο της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την Παροχή Υπηρεσιών Διαφημιστικού Γραφείου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτάσεις και αντιλήψεις νεολαίας για τη θρησκεία στην ελληνική κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory