To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Data και DOOH: Πώς τα δεδομένα μεταμορφώνουν την OOH διαφήμιση

Data και DOOH: Πώς τα δεδομένα μεταμορφώνουν την OOH διαφήμιση

Η διαφήμιση εκτός σπιτιού (OOH) είναι από μόνη της ένα σχετικά αναλογικό κανάλι που παρουσιάζει στους marketers μια μοναδική πρόκληση στη δημιουργία διασυνδεδεμένων καμπανιών οι οποίες βασίζονται σε δεδομένα. Ευτυχώς, ο κόσμος της OOH διαφήμισης έχει υποστεί έναν αξιοσημείωτο μετασχηματισμό τα τελευταία χρόνια, ωθούμενος από την ψηφιοποίηση, την τεχνολογία προγραμματισμού και την ικανότητα ενσωμάτωσης στόχευσης κοινού βάσει δεδομένων σε καμπάνιες. Μέσω της χρήσης δεδομένων, οι marketers μπορούν να αξιοποιήσουν μοτίβα συμπεριφοράς για να αποκτήσουν μια βαθιά κατανόηση του τρόπου με τον οποίο κινούνται οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να δημιουργήσουν είδη κοινού με βάση τα μέρη που επισκέπτονται διαφορετικές ομάδες καταναλωτών και να ενεργοποιήσουν προσαρμοσμένες DOOH διαφημίσεις με βάση το πού είναι πιο πιθανό να βρίσκονται ανά πάσα στιγμή. Επίσης η εξέταση των δεδομένων αγορών παρέχει στα brands πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία ενός νοικοκυριού, τα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά και τα προϊόντα που είναι πιθανό να αγοράσουν στο μέλλον.

Ωστόσο, την ίδια στιγμή, θα ήταν δύσκολο να μιλήσουμε για τις δυνατότητες στόχευσης του DOOH advertising χωρίς να αναφέρουμε το απόρρητο των καταναλωτών. Στον κόσμο της ψηφιακής διαφήμισης, τα brands χρησιμοποιούν cookies για να στοχεύσουν μεμονωμένους καταναλωτές καθώς μετακινούνται στο διαδίκτυο. Την ίδια ώρα ένας διαρκώς αυξανόμενος αριθμός εταιρειών, κρατικών υπηρεσιών και οι ίδιοι οι καταναλωτές αντεπιτίθενται σε αυτές τις τακτικές απενεργοποιώντας τα cookies, ψηφίζοντας νέους νόμους περί απορρήτου δεδομένων και υιοθετώντας τεχνολογίες αποκλεισμού διαφημίσεων.