To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΔΕΗ: Με 2 διεκδικητές συνεχίζεται το spec των 8,5 εκατ. ευρώ

ΔΕΗ: Με 2 διεκδικητές συνεχίζεται το spec των 8,5 εκατ. ευρώ

Μόνο οι DDB & Initiative συμμετέχουν και επίσημα στον, ύψους 8,5 εκατ. ευρώ, διαγωνισμό της ΔΕΗ για την παροχή επικοινωνιακών και διαφημιστικών υπηρεσιών.

Υπενθυμίζεται πως ήταν πιθανόν να προκύψει και τρίτη συμμετοχή στην διαδικασία καθώς υπήρξε εταιρεία, που έχει αιτηθεί την παράταση του χρόνου υποβολής του φακέλου της, λόγω των προβλημάτων και των δυσκολιών, που έχουν ανακύψει στην σημερινή περίοδο της πανδημίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η  διοίκηση της ΔΕΗ θα αποφάσιζε σχετικά μέχρι την Μεγάλη Πέμπτη 16 Απριλίου και όπως φαίνεται έκρινε πως δεν θα υπάρξει και τρίτος διεκδικητής του λογαριασμού. Σημειώνεται πως δεν έχει υποβληθεί κάποια ένσταση από κάποια εκ των DDB και Initiative.

Πλέον το spec προχωρά στις παρουσιάσεις για το δημιουργικό, οι οποίες, όμως, δεν έχει διασαφηνιστεί, μέχρι στιγμής, πως θα πραγματοποιηθούν. Η σημερινή περίοδος του lockdown και του social distancing δεν επιτρέπει την πραγματοποίηση παρουσιάσεων όπως αυτές που συνηθίζονταν στα σημαντικά διαφημιστικά spec και επομένως πιο πιθανή θα πρέπει να θεωρείται η αξιοποίηση εφαρμογών τηλεδιάσκεψης για αυτό το σκοπό.

Πληροφορίες θέλουν την διοίκηση της ΕΡΤ να επιθυμεί την ολοκλήρωση του spec μέχρι το τέλος του μήνα αλλά οι δυσκολίες που έχουν αναδυθεί εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊου, ίσως να οδηγήσουν σε μικρή καθυστέρηση.

Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με όσα αναγράφονται στην προκήρυξη, ο ανάδοχος θα αναλάβει την παροχή επικοινωνιακών υπηρεσιών και διαφημιστικών υπηρεσιών για τη ΔΕΗ Α.Ε., με στόχο την ενίσχυση της εταιρικής και εμπορικής εικόνας της.

Στο πλαίσιο υλοποίησης της επικοινωνιακής στρατηγικής της Επιχείρησης και σε άμεση συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΗ, ο ανάδοχος θα πρέπει να:

1. Σχεδιάσει στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας (mediaplan) ανά έτος

2. Σχεδιάζει δημιουργικό υλικό για κάθε καμπάνια που εμπεριέχεται στο πλάνο ή που μπορεί να προκύψει εκτάκτως

3. Προγραμματίζει τις εμφανίσεις της κάθε καμπάνιας στα ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, web, socialmedia, Τύπο κ.λπ.)

4. Υποστηρίζει τους υπάρχοντες λογαριασμούς social media της εταιρείας (Facebook, Instagram, Twitter, Flickr, LinkedIn, YouTube)

5. Πραγματοποιεί τις παραγωγές υλικών για το εκάστοτε διαφημιστικό πρόγραμμα

6. Παρέχει υπηρεσίες για την ανάπτυξη και βελτιστοποίηση των κύριων digital καναλιών της εταιρείας, το www.dei. gr και το app για συσκευές iOS και Android (π.χ. design, SEO)

7. Σχεδιάζει έντυπα, προωθητικά και ηλεκτρονικά υλικά για τις επικοινωνιακές ανάγκες της Επιχείρησης (ενημερωτικά φυλλάδια και έντυπα, απολογισμούς, videos κ.λπ.) και να έχει τη δυνατότητα ανάληψης μεγάλων εκτυπώσεων, εάν οι ανάγκες το απαιτούν.

8. Αναλαμβάνει και πραγματοποιεί εργασίες οπτικής ταυτότητας του ομίλου (λογοτυπήσεις, εφαρμογές οπτικής ταυτότητας κ.λπ.)
9. Συμβάλλει, ανάλογα με τις ανάγκες της Επιχείρησης, σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων (εκδηλώσεις, χορηγίες, συμμετοχή σε εκθέσεις, κατάρτιση υποψηφιοτήτων σε βραβεύσεις κ.λπ.)

10. Συμμετέχει στην κάλυψη αναγκών marketing και promotion της Επιχείρησης μέσα από αντίστοιχες ενέργειες και εκδηλώσεις (ενέργειες merchandising και promotion σε καταστήματα κ.λπ.)

11. Παρακολουθεί τις αντίστοιχες επικοινωνιακές ενέργειες του ανταγωνισμού και να ενημερώνει εγκαίρως τη ΔΕΗ. Επίσης, στην προκήρυξη σημειώνεται πως «λόγω της ιδιομορφίας του αντικειμένου, δεν καθορίζεται η διάρκεια ισχύος της σύμβασης.

Η διάρκεια ισχύος της συναρτάται με τη συχνότητα υλοποίησης των διαφημιστικών δράσεων που η ΔΕΗ θα επιλέγει σύμφωνα με τις εκάστοτε πραγματικές ανάγκες της, και κατ' επέκταση με την εκτέλεση του συνόλου του προϋπολογισμού της σύμβασης. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ο προϋπολογισμός καλύπτει τις ανάγκες περίπου δύο (2) ετών».