To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΔΕΗ: Nέο spec 342.000 ευρώ

ΔΕΗ: Nέο spec 342.000 ευρώ

H ΔΕΗ πραγματοποιεί Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό με ανοικτή διαδικασία για τη σύναψη σύμβασης   με   αντικείμενο   «Παροχή   Υπηρεσιών   σε   θέματα   ανασχεδιασμού,   προώθησης   πωλήσεων   και   επικοινωνίας   της   Διεύθυνσης   Διαχείρισης   &   Ανασχεδιασμού   του   Δικτύου   Πωλήσεων».

Ο συνολικός Προϋπολογισμός, κατά την εκτίμηση της Επιχείρησης ανέρχεται σε 342.012,00€. O Προϋπολογισμός αυτός αποτελεί το ανώτατο όριο προσφορά

Αντικείμενο   του   Διαγωνισμού   είναι   η παροχή υπηρεσιών   σε   θέματα   ανασχεδιασμού,   προώθησης  πωλήσεων  και  επικοινωνίας  της  Διεύθυνσης  Διαχείρισης  &  Ανασχεδιασμού  του  Δικτύου Πωλήσεων.

Η ΔΕΗ Α.Ε. βρίσκεται σε τροχιά αναδιοργάνωσης με σκοπό την δημιουργία προϋποθέσεων για την   ανάπτυξη   της   Εμπορικής   Δραστηριότητας.  

Σε   αυτό   το   πλαίσιο   εντάσσεται   και   ο   Ανασχεδιασμός  και  η  Ανάπτυξη  του  Δικτύου  Πωλήσεων  της  ΔΕΗ,  η  εμπορική  διάθεση  και  η  προώθηση   προϊόντων   λιανικής   μέσω   του   Δικτύου   των   Καταστημάτων   και   οι   ανάγκες      επικοινωνίας μέσω των ανακαινισμένων Καταστημάτων ΔΕΗ.

Οι  αιτούμενες  υπηρεσίες  εντάσσονται  σε  επιμέρους  πεδία  και  περιγράφονται  πιο  αναλυτικά  παρακάτω:

Εμπορία προϊόντων λιανικής

  • Διαμόρφωση εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής
  • Κατάρτιση προϊοντικού μείγματος προϊόντων λιανικής
  • Οργάνωση και διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Marketing προϊόντων λιανικής

Ανασχεδιασμός & Ανάπτυξη Δικτύου Πωλήσεων

  • Διερεύνηση νέων τεχνολογιών και αγορές προϊόντων Ανασχεδιασμός & Ανάπτυξη Δικτύου Πωλήσεων
  • Σχεδιασμός  και  εφαρμογή  διαδικασιών  για  τον  προγραμματισμό  του  ανασχεδιασμού  των καταστημάτων
  • Σχεδιασμός    και    τυποποίηση    διαδικασιών    πώλησης    προϊόντων    και    υπηρεσιών,    εξυπηρέτησης  πελατών  και  εισπράξεων  μέσω  του  δικτύου  καταστημάτων  και  έκδοση  σχετικών οδηγιών
  • Εξέταση  και  εφαρμογή  σύγχρονων  μεθόδων  πωλήσεων  εξυπηρέτησης  πελατών  και  εισπράξεων  μέσω  του  Δικτύου  των  Καταστημάτων  και  των  σημείων  εξυπηρέτησης  πελατών.

Επικοινωνία Δικτύου Πωλήσεων

  • Δημιουργία concept περιεχομένου ψηφιακών οθονών νέων καταστημάτων
  • Δημιουργία και ανανέωση περιεχομένου ψηφιακών οθονών καταστημάτων
  • Δημιουργία προωθητικών ενεργειών στα καταστήματα
  • Επικοινωνία προσφορών και προϊόντων προς τους πωλητές των καταστημάτων

Προσφορές υποβάλλονται μέχρι 8 Απριλίου

TAGS: ΔΕΗ